۱۷ دی ۱۴۰۱ ۰۸:۵۶
برگزاری جلسات فنی رئیس کمیته پارالمپیک با فدراسیون های اعزامی به بازی های پاراآسیایی هانگژو ۲۰۲۲
 
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی پارالمپیک، سلسله جلسات تخصصی – فنی رشته های اعزامی به بازی های پاراآسیایی هانگژو ۲۰۲۲ از هفته گذشته به میزبانی کمیته ملی پارالمپیک آغاز شده و در هفته پیش رو نیز ادامه خواهد داشت.
دکتر سعید سلگی، مدیر فنی کمیته ملی پارالمپیک در خصوص این جلسات گفت: این جلسات با نظر دکتر غفور کارگری، رییس کمیته ملی پارالمپیک تدارک دیده شده و طی آن روسای فدراسیون های ورزشی تحت پوشش کمیته که نمایندگان آنها در بازی های پاراآسیایی هانگژو ۲۰۲۲ حضور خواهند داشت، با همراهی دبیر، سرمربیان و مسئولین انجمن های ورزشی شرکت می کنند.
وی افزود: در هفته گذشته بررسی های تخصصی در رشته های پارادو و میدانی، پاراوزنه برداری، پاراتیراندازی از فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین ، پارادو ومیدانی و شطرنج از فدراسیون ورزش های نابینایان و کم بینایان، رشته پاراکانو از فدراسیون قایقرانی و رشته پارادوچرخه سواری از فدراسیون دوچرخه سواری صورت گرفت و در هفته جاری نیز سایر رشته های اعزامی مورد بررسی قرار خواهند گرفت.
سلگی خاطر نشان کرد: در این جلسات آخرین وضعیت شانس مدال ورزشکاران، نقاط قوت و ضعف رشته های ورزشی در برگزاری اردوها، بررسی تجهیزات و ملزومات مورد نیاز رشته های ورزشی، عوامل موثر بر بهبود روند آماده سازی تیم های ملی در راستای افزایش کمی و کیفی شانس مدال ورزشکاران در بازی های پاراآسیایی ، مورد بررسی قرار می گیرد.
مدیر فنی کمیته ملی پارالمپیک در پایان گفت: همچنین علاوه بر موارد یاد شده، نقاط ضعف استخراج شده از جلسات آسیب شناسی بازی های پاراآسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ نیز مرور شده و پیشنهادات و راهکارهای مد نظر در راستای سیاست افزایش کیفی مدال های کاروان نیز به بحث و نظر گذاشته می شود.
 

جلسه  8
جلسه  7
جلسه  5
جلسه  4
جلسه  3
جلسه  2

کد خبر : ۵,۳۵۳
اشتراک در