۱۲ دی ۱۳۹۳ ۰۶:۱۹
کوچکی نژاد  به حمایت دائمی از جوانان و ورزشکاران جانباز و معلول معتقدیم
نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس آمادگی تصویب قوانین جدیدی برای حمایت دائمی از ورزشکاران جانباز و معلول را دارد.
نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس آمادگی تصویب قوانین جدیدی برای حمایت دائمی از ورزشکاران جانباز و معلول را دارد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی پارالمپیک، جبار کوچکی نژاد ضمن بازدید از نمایشگاه دستاوردهای وزارت ورزش و جوانان  در خانه ملت تامل خاصی در بخش مربوط به ورزش جانبازان و معلولان داشت و در همین ارتباط افزود: مجلس معتقد است چه در بخش جوانان و چه در بخش ورزش توجهی که به جانبازان و معلولان می شود باید دو برابر افراد سالم باشد.
وی ادامه داد: مجلس لوایحی که دولت ارائه می کند را بررسی می نماید و در این خصوص آماده همکاری با دولت است. ما به حمایت دائمی اعتقاد داریم و آماده تصویب قوانینی جدید برای حمایت دائمی از جوانان و ورزشکاران معلول و جانباز هستیم.



نائب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در خصوص یک درصد اختصاص بودجه دستگاه های دولتی به ورزش اظهار داشت: امیدمان این بود که قانون یک درصد را به عنوان تکلیف دستگاه ها در مجلس مصوب کنیم که میسر نشد اما امیدواریم بتوانیم ردیف موظفی را مصوب کنیم.

کوچکی نزاد در پایان  بازدید از غرفه جانیازان و معلولین یاد آور شد با توجه به ایثارگری جانبازان و پشتکار معلولین و با توکل به خداوند و کمک دولت و مجلس این عزیزا ن میتوانند در رقابتهای برون مرزی درخشش بیشتری داشته باشند همچنان که در بازیهای آسیایی اینچئون  کسب افتخارات جانبازان و معلولین افزایش داشته است.

کد خبر : ۵۳۴
اشتراک در