۷ دی ۱۴۰۱ ۱۰:۴۴
دهمین نشست ستاد بازی های پاراآسیایی هانگژو ۲۰۲۲ برگزار شد؛
تصویب افزایش حمایت ها از ورزشکاران شانس مدال نقره و بانوان ورزشکار اولویت چهارم
 
دهمین نشست ستاد بازی های پاراآسیایی هانگژو ۲۰۲۲ به ریاست دکتر غفور کارگری، رئیس کمیته ملی پارالمپیک و با حضور سایر اعضای ستاد برگزار شد.
رییس کمیته ملی پارالمپیک در این نشست اعلام کرد: اولویت اول ما این بازی ها است لذا تمام توان خود را به کار می گیریم تا با یاری خدا و توسل به ائمه اطهار(ع)، نتیجه مطلوبی از این بازی ها بدست آوریم.
دکتر کارگری افزود: برای رفع مشکلات موجود نیاز به برگزاری جلسات جدی فنی با فدراسیون ها داریم و می بایست با ایده های نو و خلاقانه برای بهبود وضعیت و تبدیل مدال های نقره به طلا تلاش کنیم .
وی اظهار داشت: در این خصوص باید توجه ویژه ای به ورزشکاران شانس مدال نقره داشته باشیم تا این حمایت ها در نهایت بتوانند زمینه ساز تبدیل رنگ مدال این ورزشکاران به طلایی شوند. سیاست اصلی ما بر کیفی گرایی متمرکز است و می بایست مباحث فرهنگی را تقویت کنیم  و سطح مربیان را نیز با برگزاری کارگاه ها و دوره های آموزشی ارتقا دهیم و معتقدیم سطح مربی نباید از سطح ورزشکار پایین تر باشد.
در این نشست گزارشی از شرایط رشته های اعزامی به بازی های پاراآسیایی هانگژو و شانس مدال آوری در هر کدام از رشته ها ارائه شد وضعیت کلی کاروان مورد ارزیابی قرار گرفت و مقرر شد شرایط اعزام رشته های بوچیا و بدمینتون با نگاه حمایتی، مورد بررسی قرار گیرد.
در این نشست بررسی مشکلات اردوهای آمادگی و کیفیت خدمات ارائه شده نیز مطرح گردید که در اولویت بررسی و رفع اشکالات قرار گرفت.
همچنین مقرر شد با توجه به مهلت اعلام شده از سوی کمیته برگزاری بازی ها، کلیه فدراسیونهایی که در این اعزام نماینده دارند می بایست حداکثر تا ۲۹ اسفند لیست بلند ورزشکاران خود را به کمیته ملی پارالمپیک ارسال نمایند و زمان ارسال لیست نهایی نیز ۳۰ خرداد ماه اعلام شد.
این نشست مصوباتی برای ورزشکاران شانس مدال نقره و همچنین بانوان اولویت چهارم داشت که عبارتند از: افزایش کمک هزینه اردویی ورزشکاران نقره ای به مبلغ پنجاه میلیون ریال در ماه، افزایش تعداد روز – سرانه اردوهای تمرینی ورزشکاران نقره ای مشابه ورزشکاران طلایی، برگزاری همزمان تمرینات ورزشکاران طلایی و نقره ای زیر نظر مربیان ورزشکاران طلایی در رشته دو و میدانی و نیز انجام آزمون های سنجش ورزشکاران نقره ای همانند طلایی ها و حمایت از کلیه بانوان ورزشکاری که بر اساس بررسی های فنی انجام شده در اولویت چهارم هستند.
 

ستاد هانگژو 11
ستاد هانگژو 10
ستاد هانگژو 9
ستاد هانگژو 8
ستاد هانگژو 6
ستاد هانگژو 5
ستاد هانگژو 4
ستاد هانگژو 3
ستاد هانگژو 2
ستاد هانگژو 1

کد خبر : ۵,۳۳۴
اشتراک در