۱۰ دی ۱۳۹۳ ۱۱:۵۲
جعفرزاده  مجلس تابعه لایحه دولت برای افزایش اعتبارات ورزشی جانبازان ومعلولین است -  باید سرمایه گذاری بیشتری در ورزش جانبازان ومعلولین شود
سخنگوی فراکسیون امورایثار گران مجلس گفت: با توجه به وضعیت خاص جانبازان و معلولین و بالا بودن هزینه های درمانی و بهداشتی؛ ورزش برای این عزیزان واجب تر از دیگران است؛ لذا نظام باید در این حوزه هزینه بیشتری کند.

 به گزارش روابط عمومی کمیته ملی پارالمپیک جعفرزاده عضو کمیسیون برنامه؛ بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی روز گذشته از غرفه دستاوردهای ورزشی جانبازان و معلولین در خانه ملت بازدید کرد و در همین ارتباط افزود نظام باید به دو جهت در حوزه ورزشی جانبازان و معلولین هزینه بیشتری کند؛ هزینه در ورزش در واقع هزینه سلامت این عزیزان است.



وی تصریح کرد ورزش در حوزه جانبازان و معلولین دو بحث دارد؛ بحث سلامت و بحث افتخار آفرینی ورزشکاران پارالمپیکی است که در اغلب رشته؛ جانبازان و معلولین حرف اول را در دنیا ما میزنند. وی یادآور شد این به دلیل برنامه ریزی خوب کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون جانبازان و معلولین است و از همه مهمتر ایمان؛ غیرت و تعصب این عزیزان است لذا می بینید که  سرود ایران در عرصه های بین المللی به کرار نواخته میشود.

نماینده مردم رشت یادآور شد دولت بصورت ویژه به ورزش جانبازان و معلولین نگاه کند و ما میتوانیم در کمیسیون تلفیق به درخواست دولت برای افزایش اعتبارات ورزشی جانبازان و معلولین مساعدت ویژه ای کنیم.
کد خبر : ۵۳۳
اشتراک در