۳۰ آذر ۱۴۰۱ ۰۸:۴۵
اولین جلسه عمومی رئیس کمیته ملی پارالمپیک با کارکنان برگزار شد؛
دکتر کارگری: تحول ورزش بانوان را دنبال می کنم
 
اولین نشست رسمی دکتر غفور کارگری رئیس جدید کمیته ملی پارالمپیک با مدیران و کارکنان کمیته برگزار شد.
در این نشست دکتر کارگری ضمن تقدیر از زحمات محمود خسروی وفا، رئیس پیشین این کمیته گفت: حاج محمود خسروی وفا محبوب ترین، مقبول ترین و با نفوذ ترین مسئول ورزشی کشور است. وی برترین مدیر ورزش قرن معرفی شده و از انسانهای بزرگی است که تبدیل به نقطه عطف شده و تاریخ ورزش پارالمپیک کشور به قبل و بعد از وی تقسیم می شود.
وی افزود: مسئولیت همه ما سنگین است و می بایست جایگاه های بین المللی را که تا کنون بدست آورده ایم حفظ و برای ارتقا تلاش کنیم . 
دکتر کارگری خاطرنشان کرد: همه ما مسئول انجام امور سازمانی هستیم که موفق عمل نموده و به صورت مستمر شیب صعودی و رو به بالایی را طی کرده است. در این خصوص نگرانی ندارم و با توکل به خدا، توسل به ائمه اطهار و استمداد از روح بلند شهدا و همفکری با هم  و انجام بررسی های عمیق و دقیق، وظایف محوله را انجام خواهیم داد.
رئیس کمیته ملی پارالمپیک گفت: در خصوص روند کاری باید این نکته را تاکید کنم که تمرکز ویژه ای بر بیانیه گام دوم انقلاب خواهیم داشت و یکی از بنیان های اصلی ما این بیانیه است. مورد دیگر محوریت فرمایشات مقام معظم رهبری در ورزش خواهد بود که مطابق وظیفه به آنها عمل می کنیم. سومین محور اصلی تحقق سند راهبردی و نقشه راهی است که تهیه شده و چنانچه نیاز به بازنگری داشته باشد اقدامات لازم انجام خواهد شد.
وی در ادامه تصریح کرد: آسیب شناسی، توجه ویژه به استعدادیابی، تمرکز و توجه به سیاستهای تعیین شده برای بازی ها، تقویت بخشهای فنی، بین الملل، رسانه، اداری و پشتیبانی و نیز فضای معنوی و فرهنگی از دیگر برنامه های پیش رو است.
دکتر کارگری افزود: از اقدامات ویژه و مهمی که در اولویت و دستور کار قرار دارد، طرح تحول ورزش بانوان است. در این حوزه می بایست تحول ایجاد شود و نه فقط پیشرفت بلکه نیاز به دگرگونی و حرکت روبه جلو داریم.
رئیس کمیته ملی پارالمپیک گفت: در حال حاضر اولویت مهم ما بازی های پاراآسیایی هانگژو ۲۰۲۲ است که فاصله چندانی با آن نداریم و با توجه به این اولویت، اعتبارات و بودجه، زمان اختصاصی و میزان دغدغه مندی در جلسات و ارتباطات متوجه این رویداد است.
وی ضمن برشمردن عوامل موفقیت کمیته ملی پارالمپیک خاطر نشان کرد: اخلاص، تفکر و تدبر، شجاعت، اراده و همت و همدلی و صمیمت از نقاط قوت و موفقیت این کمیته بوده و من نیز تلاش می کنم به عنوان مدیری تحول گرا، با تکیه بر نظم و استفاده از روش های علمی امورات پیش رو را مدیریت نمایم  و در این خصوص،الگوی مدیریتی ام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی خواهد بود.
 

جلسه عمومی  8
جلسه عمومی  7
جلسه عمومی  6
جلسه عمومی  5
جلسه عمومی  4
جلسه عمومی  2
جلسه عمومی  1

 

کد خبر : ۵,۳۲۲
اشتراک در