۹ دی ۱۳۹۳ ۰۶:۴۴
نوباوه منش پهلوانی در میان ورزشکاران جانباز و معلول موجب افتخار هر ایرانی است
نماینده مردم تهران، ری و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی گفت: چنان چه لایحه ای در ردیف بودجه مربوط به جانبازان و معلولین از سوی دولت به ما ارائه شود با توجه به منابع سعی بر مساعدت آن داریم.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی پارالمپیک، بیژن نوباوه روز گذشته در بازدید از نمایشگاه دستاوردهای وزارت ورزش و جوانان در خانه ملت از غرفه دستاوردهای جانبازان و معلولین نیز بازدید کرد و به اهمیت ورزش همگانی در پیش گیری از بیماری ها و افزایش سلامت جامعه  به ویژه افراد دارای معلولیت، دولت و مجلس را موظف دانست تا به این مهم توجه ویژه کنند.

وی در خصوص ورزش جانبازان و معلولین خاطرنشان کرد: منش پهلوانی در میان ورزشکاران معلول و جانباز موجب افتخار هر ایرانی است. و همچنین موفقیت های تحسین برانگیز این عزیزان در بازیهای پاراآسیایی کره باعث شادمانی و غرور ملی مردم عزیزمان شد است.



نماینده مردم تهران، ری و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس آمادگی همکاری با دولت تدبیر و امید را در صورت ارسال لوایح و پیشنهادات مربوطه به ردیف بودجه جانبازان و معلولان را دارد و ما وظیفه تامین ردیف یا تشخیص قانون جدیدی را نداریم و صرفاً می توانیم با دولت همکاری کنیم و چنان چه لایحه ای به ما ارائه شود با توجه به منابع سعی بر مساعدت برای این عزیزان داریم.
کد خبر : ۵۳۲
اشتراک در