۸ دی ۱۳۹۳ ۰۵:۱۹
بازدید معاون پارلمانی رئیس جمهور از نمایشگاه دستاوردهای ورزشی جانبازان و معلولین در خانه ملت/حجت الاسلام انصاری باید سرمایه گذاری بیشتری در بخش ورزش صورت بگیرد
معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به جمعیت بالای جوان کشور، گفت: به همین دلیل باید در بخش ورزش سرمایه گذاری بیشتری صورت بگیرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی پارالمپیک و نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، حجت الاسلام و المسلمین مجید انصاری در بازدید از نمایشگاه دستاوردهای وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی پارالمپیک که از روز گذشته در مجلس شورای اسلامی برپا شده است، با تاکید بر اهتمام ویژه رئیس جمهور به ورزش اظهار داشت: ریاست جمهوری درصدد تقدیر از ورزشکاران است.
وی ترویج و توسعه ورزش همگانی در بین آحاد جامعه را مورد تاکید قرار داد و گفت: جدای از ورزش همگانی، ورزش قهرمانی نیز باید مورد توجه قرار بگیرد ضمن اینکه تیم های ورزشی کشور نیز حمایت شوند.

حجت الاسلام انصاری به جمعیت بالای جوانان کشورمان اشاره کرد و گفت: به همین دلیل باید سرمایه گذاری بیشتری در بخش ورزش صورت بگیرد.



معاون پارلمانی رئیس جمهور در پایان و در خصوص بودجه آتی ورزش اذعان داشت: در بودجه سال 94، ورزش نسبت به سایر مولفه ها بهتر دیده شده است.

شایان ذکر است نمایشگاه دستاوردهای وزارت ورزش و جوانان کمیته ملی پارالمپیک در خانه ملت، با هدف بیان وضعیت دو حوزه جوانان و ورزش در سطوح ملی، استانی و فدراسیون ها و اقدامات و برنامه های وزارتخانه در این دو حوزه از 7 تا 12 دی ماه در ساختمان مجلس شورای اسلامی برپا است.
کد خبر : ۵۳۱
اشتراک در