۲۲ آذر ۱۴۰۱ ۱۵:۵۳
رئیس کمیته ملی پارالمپیک: جایگزین مرد بزرگی به نام خسروی وفا شده ایم/ کار سختی در پیش داریم
 
دکتر غفور کارگری پس از انتخاب به عنوان رییس جدید کمیته ملی پارالمپیک در جمع خبرنگاران بیان کرد: رقابت بسیار جدی داشتیم و برای تکمیل برخی پست ها، رقابت محکم بود. از ابتدا پیشنهادم به دوستان این بود که روال انتخابات قانونی، حقیقی و همراه با رفاقت باشد. لطف و عنایت دوستان شامل حال من شد و به عنوان رییس انتخاب شدم. مسئولیت سخت، سنگین و پرکاری است و باید با توکل به خدا بتوانیم مباحث را پیش ببریم. به دوستان دیگر که انتخاب شده اند نیز تبریک می‌گویم و امیدوارم تیم منسجمی برای پیشبرد اهداف عالی پارالمپیک، باشیم.
دکترکارگری در مورد کم بودن حاشیه های انتخابات پارالمپیک نیز گفت: عزیزانی که در این فضا رقابت کردند، تلاش کردند وارد حاشیه نشوند. راحت ثبت نام کردند و رزومه ارائه دادند و در خود مجمع نیز افرادی که احساس کردند انصراف بدهند، بهتر است این کار را انجام دادند. ورزش مربوط به حوزه جانبازان و معلولان و نابینایان حاشیه کمتر دارد و به متن پرداخته می شود و ما هم تلاش می کنیم، همین مسیر را برویم.
او در مورد انتخاب دبیر پارالمپیک نیز گفت: من امروز به آقای تابع حکم سرپرست دبیری دادم و در روزهای آینده تصمیم گیری می کنیم.
وی افزود: کار سختی در پیش داریم و جایگزین مرد بزرگی به نام خسروی وفا شده ایم که برترین مدیر صد سال اخیر کشور شناخته شده و باید جایگرین خوبی برای وی باشیم و اهداف پارالمپیک را خوب پیش ببریم.
دکتر کارگری خاطر نشان کرد: با همکاری دوستان مشکل خاصی نخواهیم داشت چون من در متن برنامه های پارالمپیک هستم و در حدود ۲۰ سال به عنوان نایب رییس در فدراسیون جانبازان و پارالمپیک فعالیت کرده‌ام. از این رو از فضای برنامه ها و مشکلات کاملا آگاهی دارم و کمک می‌کند مشکل جدی پیش نیاید.
 
کد خبر : ۵,۳۰۳
اشتراک در