۲۲ آذر ۱۴۰۱ ۱۵:۱۷
وزیر ورزش و جوانان: دکتر کارگری رای ارزشمندی بدست آورد/ از سالها تلاش و مجاهدت خسروی وفا تشکر می کنم
 
وزیر ورزش و جوانان در پایان مجمع انتخاباتی کمیته ملی پارالمپیک به سوالات اصحاب رسانه پاسخ داد.
وی اظهار داشت: از سال‌ها تلاش، مجاهدت و مدیریت ارزشمند خسروی‌وفا در کميته پارالمپیک تشکر می‌کنم. امروز با مدیریت ایشان به‌عنوان رئیس مجمع، جلسه خوب و وزینی برگزار شد و سکان هدایت به دست یکی از افراد شایسته یعنی دکتر کارگری سپرده شد. دکتر کارگری با رأی ارزشمند اعضای مجمع انتخاب شد و به ایشان تبریک می‌گویم. به خسروی‌وفا و سایر نواب رئیس، اعضای محترم هیئت اجرایی، خزانه دار و بازرس نیز تبریک می‌گویم.
وزیر ورزش و جوانان ادامه داد:  آقای کارگری رأی ارزشمندی به دست آورد و همانطور که اشاره کردید یکی از مجامع بی‌حاشیه را داشتیم که نشان‌دهنده نوع مدیریت و پایبندی به ارزش‌ها در طول سال‌هاست. این کار برای یکی دو روز نیست و حداقل برای دو دهه است که کار فرهنگی، اخلاقی، ارزشی و ... انجام شده است. امروز رقابتی سالم بود و برای دوستان آرزوی موفقیت می‌کنم.
"سال آینده، کار مهمی برای بازی‌های  پارآسیایی در تابستان داریم."، وی با بیان این جمله افزود: همانطور که خسروی‌وفا گفت برنامه‌ریزی‌ها صورت گرفته و حتی خریدها نیز انجام شده است. در حال حاضر برنامه‌های عملیاتی اردوها، بازرسی‌ها، دقت‌نظرها، گزینش‌ها، ارنج نهایی تیم‌ها و ... باید انجام شود. پیچیدگی‌های انجام شدن برنامه‌ها کار شبانه‌روزی می‌طلبد. قطعاً اعضای این تیم جدید ادامه‌دهنده راه تیم قبلی هستند. آنها کار مهمی در پیش دارند، چرا که پس از بازی‌های پاراآسیایی، کاروان ما محک خوبی خواهد خورد تا خودش را برای بازی‌های پارالمپیک پاریس آماده کند. پارالمپیک پاریس خیلی دور نیست و نمی‌توانیم بگوییم سه چهار سال وقت داریم و یک سال و اندی دیگر برگزار می‌شود. امیدوارم آنچه در بازی‌های پاراآسیایی اتفاق می‌افتد تکیه‌گاه و نقطه پرش برای پارالمپیک باشد.
وی درباره انتخاب دو معاونش برای انتخابات کمیته پارالمپیک و بیشتر شدن مسئولیت آنها گفت: با نظر شما موافقم که هم مسئولیت‌ها را سنگین‌تر می‌کند و هم وقت بیشتری را می‌گیرد، اما می‌تواند اتفاق مثبتی باشد که در المپیک، پارالمپیک، ستاد ورزش و هم در مجامع بین‌المللی حضور دارند. ما نشست با فدراسیون‌ها را داریم و کار سنگین است و امیدوارم حضورشان مفید باشد. حضور دو معاون وزارت ورزش را به فال نیک می‌گیرم و مطمئنم اثربخشی خواهد داشت.
 
کد خبر : ۵,۲۹۸
اشتراک در