۲۲ آذر ۱۴۰۱ ۱۴:۳۰
دکتر غفورکارگری به عنوان رئیس جدید کمیته ملی پارالمپیک انتخاب شد
 
صبح امروز بیست و دومین مجمع عمومی انتخاباتی کمیته ملی پارالمپیک با حضور وزیر ورزش و جوانان و سایر اعضای مجمع در محل تالار پارالمپیک برگزار شد .
برای تصدی پست ریاست دکترغفورکارگری، سیدمحمدشروین اسبقیان، سیدمحمد پولادگر، جلیل کوهپایه زاده و محمدرضا مظلومی نامزد بودند که با انصراف اسبقیان، پولادگر و مظلومی، رقابت بین کارگری و کوهپایه زاده برگزار شد.
در نهایت دکتر غفور کارگری با کسب ۳۹ رای برای چهار سال به عنوان رئیس جدید کمیته ملی پارالمپیک انتخاب شد و جلیل کوهپایه زاده نیز ۱۰ رای کسب نمود.

دکتر کارگری طی چند دهه اخیر به عنوان نایب رئیس کمیته ملی پارالمپیک و نایب رئیس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین مشغول خدمت بوده است.

در پست نایب رئیسی هادی رضایی و سید محمد پولادگر نامزد بودند که با انصراف هادی رضایی، سید محمد پولادگر با ۳۶ رای به عنوان نایب رئیس آقایان انتخاب شد.

در بخش نایب رئیسی بانوان نیز مریم کاظمی پور، رقیه اله کرمی، مژگان نصیری، مریم شکوهی، سیما لیموچی و فریبا محمدی نامزد بودند که نصیری، شکوهی و اله کرمی انصراف دادند رقابت بین لیموچی، کاظمی پور و محمدی برگزار شد.
در پایان شمارش آرا، مریم کاظمی پور با ۳۰ رای به عنوان نایب رئیس بانوان کمیته ملی پارالمپیک انتخاب شد و لیموچی ۱۳ و محمدی ۵ رای به نام خود ثبت کردند.
برای انتخاب سمت خزانه داری نیز نعیمه نعیمی، محمد تقی نامی و مهدی گودرزی نامزد بودند که با انصراف نامی و گودرزی، نعیمه نعیمی با کسب اکثریت آرا به عنوان خزانه دار انتخاب شد.
برای تصدی سمت بازرس نیز امیرماندگارفرد، سید قاسم قاسمی و علی کشفیا کاندید بودند که با انصراف قاسمی و کشفیا، امیر ماندگار فرد با کسب اکثریت آرا به عنوان بازرس انتخاب شد.
در بخش انتخاب اعضای هیات اجرایی، سید محمدشروین اسبقیان، رقیه اله کرمی، هادی رضایی، مریم شکوهی، الهه شیعه، علی کشفیا، جلیل کوهپایه زاده، محمدرضا مظلومی، فریبا محمدی، مژگان نصیری، سید محمد کاظم واعظ موسوی، عباس نظریان، سید قاسم قاسمی، سیما لیموچی، امیر ماندگارفرد و مریم کاظمی پور به عنوان نامزد حضور داشتند که با انصراف نظریان و لیموچی و نیز انتخاب ماندگار فرد به عنوان بازرس و کاظمی پور به عنوان نایب رئیس بانوان ، رقابت بین سایر نامزدها انجام شد. 
در پایان رای گیری سید محمد شروین اسبقیان با ۴۰ رای، هادی رضایی با ۲۸ رای، علی کشفیا با ۴۳ رای، محمدرضا مظلومی با ۳۸ رای، مژگان نصیری با ۳۶ رای در دور اول رای گیری انتخاب شدند و رقیه اله کرمی با ۲۱ رای و سید محمد کاظم واعظ موسوی نیز با ۱۹ رای به دور دوم راه یافتند.
پس از برگزاری دور دوم انتخابات در بخش هیات اجرایی، در نهایت رقیه اله کرمی با ۲۴ رای به عنوان عضو ششم هیات اجرایی انتخاب شد و واعظ موسوی نیز 22 رای بدست آورد.
 

جلسه  8
جلسه  7
جلسه  6
جلسه  5
جلسه  4
جلسه  3
جلسه  2
جلسه  1

کد خبر : ۵,۲۹۶
اشتراک در