۶ دی ۱۳۹۳ ۱۰:۴۳
احمدی اهالی ورزش به دیدار رهبر معظم انقلاب می روند
معاون فرهنگی آموزشی و پژوهشی وزارت ورزش و جوانان از برگزاری دو رخداد مهم ورزش کشور در ماه ربیع الاول خبر داد و گفت: دیدار اهالی ورزش با رهبر معظم انقلاب و تجلیل از مدال آوران بازی های آسیایی و پارا آسیایی دو رویدادی هستند که در این ماه میمون و مبارک برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی پارالمپیک و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان  دکتر عبدالحمید احمدی اظهار داشت: دو رخداد مهم برای ورزش کشور در ماه پرخیر و برکت ربیع الاول برنامه ریزی شده که یکی از آن ها طبق وعده های داده شده مراسم تجلیل از افتخار آفرینان کاروان های ورزشی ایران در بازی های آسیایی و پارا آسیایی اینچئون کره جنوبی است.

وی افزود: ما همچنین در حال برنامه ریزی و هماهنگی به منظور دیدار با مقام معظم رهبری هستیم که این دیدار نیز در همین ماه صورت خواهد گرفت و جامعه ورزش یک بار دیگر از بیانات و توصیه های حضرت آیت الله خامنه ای بهره مند خواهد شد.

معاون فرهنگی آموزشی و پژوهشی وزارت ورزش و جوانان در ادامه از تدوین نظامنامه اخلاق حرفه ای ورزش کشور و همچنین سند راهبردی ورزش به منظور اقدامات ریشه ای در راستای توسعه ورزش خبرداد.

دکتر احمدی همچنین به لزوم استفاده از نیروهای متخصص در عرصه ورزش تاکید و خاطر نشان کرد: در طی سال های اخیر حضور برخی مدیران غیر ورزشی سد راه توسعه ورزش بوده به همین دلیل اکنون حضور نیروهای کار آزموده، متخصص و خاک خورده بیش از هر زمان دیگری احساس می شود تا ورزش در مسیر اصلی و واقعی قرار بگیرد.

وی تاکید کرد: برخی اصلاحات در عرصه ورزش در برهه زمانی کوتاه امکان پذیر نیست و باید در دراز مدت با برنامه هایی که تدوین شده چالش های ورزشی را اصلاح کرد.
کد خبر : ۵۲۸
اشتراک در