۵ آذر ۱۴۰۱ ۰۸:۳۱
به بهانه روز بسیج/کشور بیش از گذشته نیازمند روحیه بسیجی برای حل مشکلات است
 
پنجم آذرماه هر سال یادآور فرمان تاریخی امام خمینی(ره) مبنی بر تشکیل بسیج است. فرمانی که ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی عملیاتی شد و برکات بسیاری را در عرصه های مختلف دفاعی، سازندگی، فرهنگی و ... در دوره حیات جمهوری اسلامی برای ایران عزیز به ارمغان آورد.
امروزه با توجه به رخدادهای اخیر با راه اندازی کودتای ترکیبی ( رسانه ای، فرهنگی، امنیتی، سیاسی، اقتصادی ) توسط دشمنان و منفعت طلبان خارجی و داخلی علیه ایران در پنجمین دهه فعالیت بسیج باید یادآور شد که تقویت روحیه بسیجی میان ایرانیان، راه حل معضلات کشور است.
مسئولان با ازخودگذشتگی و نگرش عالمانه باید برای مردم، کار جهادی کنند و مردم با امید و کمک همچون گذشته پای مدیران کشور بایستند. لازم است مدیران و مردم در عمل، حامی سیاست ها و تصمیمات خرد و کلان کشور و گوش به فرمان رهبری باشند تا برای ساختن آینده بهتر، اتحاد عملی تقویت شود و به نتیجه مطلوب برسیم. 
احترام به نمادهای ملی همچون قانون اساسی، پرچم، سرود و ... و پاسداری از ارزش هایی که با خون شهدا حفظ شده، وظیفه هر ایرانی است.
بسیج چون از بدنه مردم تشکیل شده، بهترین گزینه برای تقویت چنین فضایی در کشور است. هشیاری و اعتقاد عملی مدیران بسیج و مدیران بسیجی، نقش تعیین کننده ای در شکل گیری مبانی فکری و عملی این ماموریت دارند.
ایران در طول تاریخ هم شاهد ایثار ایرانیان بوده، هم شاهد خیانت معدودی ایرانی نما و البته شاهد همیشگی توطئه های بیگانگان علیه منافع ملی ایران. اما همواره ازخودگذشتگی های بسیجی وار ایرانیان در طول تاریخ، آبروی کشور را حفظ کرده است.
در مقطع کنونی نیز بدون شک همین افتخار رقم خواهد خورد. 
خوشا به سعادت آنها که افتخارآفرین می شوند.
کمیته ملی پارالمپیک، سالروز تاسیس بسیج مستضعفین را به بسیجی ها و همه آنها که بسیجی وار برای ایران عزیز قدم بر می دارند، تبریک عرض می کند و امید دارد اهالی ورزش همچون گذشته، ضمن احترام به نمادهای ملی و پاسداشت ارزش های انسانی و انقلابی و اسلامی، افتخارآفرین برای ایران و امیدآفرین برای ایرانیان و موجب شادی ملت باشند.

 

                                                                                                                                                                                           والعاقبه للمتقین
 
کد خبر : ۵,۲۶۱
اشتراک در