۲۵ آذر ۱۳۹۳ ۱۰:۵۶
بر اساس اطلاعیه کمیته بین المللی پارالمپیک؛ شهر گرونا اسپانیا میزبان کنفرانس ویستا 2015

در اکتبر 2015 شهر گرونا اسپانیا میزبان کنفرانس ویستا 2015 خواهد بود.


کمیته بین المللی پارالمپیک در اطلاعیه اخیر خود از محققان و کارشناسان دعوت نموده است تا در هفتمین دوره کنفرانس ویستا شرکت نمایند؛ این کنفرانس قرار است در روزهای 7 الی 10 اکتبر 2015 (15 الی 17 مهرماه 94) با شعار " فراهم نمودن فضایی امن برای ورزشکاران جوان معلول" در شهر گرونا اسپانیا برگزار شود. در ادامه از همه کارشناسان فعال جهان در این حوزه دعوت شده است تا مقالات خود را برای ارائه در کنفرانس ارسال دارند.


این اولین باری است که کنفرانس ویستا در اسپانیا برگزار می شود. در این کنفرانس سه روزه سخنرانان برجسته ای از سراسر جهان شرکت خواهند نمود و مسائلی چون تعیین موفقیت پارالمپیک، کلاسبندی، سلامتی ورزشکاران، آموزش مربیان و رشته های ورزشی زمستانی به بحث گذاشته خواهند شد.


مدیر علمی و پزشکی  IPC آقای ون دیلت بیان داشت: "بسیار خرسندیم که هفتمین دوره کنفرانس ویستا در سال 2015 در شهر گرونا برگزار می شود. از زمان برگزاری اولین دوره این کنفرانس در سال 1993، این کنفرانس توانسته بستری را برای بحث و گفتمان درباره مسائل مربوط به رشد جنبش پارالمپیک فراهم آورد."   


زمان ثبت نام برای شرکت در این کنفرانس در روز 15 ژانویه 2015 ( 25 دیماه 93) آغاز می شود و متقاضیان می توانند از طریق تارنمای vista2015.com تا قبل از تاریخ 15 ژوئن 2015 ( 25/3/94 ) از تخفیف ثبت نام به میزان 15 درصد بهره مند شوند و تنها مبلغ 300 یورو را پرداخت نمایند.


ویستا با هدف فراهم کردن جایگاهی برای پیشرفت و ترویج اهداف و شهرت IPC بنیاد نهاد شده است تا بتواند فضای آکادمیکی را برای ورزشکاران و کارشناسان با سابقه در زمینه ورزش معلولین فراهم آورد.  

 

در این کنفرانس، حاضرین در مورد آخرین اطلاعات، تحقیقات و تجارب خود در جنبش پارالمپیک با یکدیگر تبادل نظر می نمایند و فرصتی است تا هر چه بیشتر کارشناسان ورزشی، ورزشکاران، مربیان و دست اندرکاران اجرایی و رسانه ها با یکدیگر در تعامل باشند.


شعار کنفرانس گذشته ویستا 2013 در شهر بن آلمان " تجهیزات و فن آوری در رشته های ورزشی پارالمپیک" بود.

کد خبر : ۵۲۳
اشتراک در