۲۱ آبان ۱۴۰۱ ۱۲:۰۱
پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان به مناسبت قهرمانی تیم ملی والیبال نشسته در مسابقات جهانی
 
وزیر ورزش و جوانان در پیامی راهیابی تیم ملی والیبال نشسته به مسابقات پارالمپیک و کسب مدال طلا در مسابقات قهرمانی جهان را تبریک گفت.
به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، دکترسیدحمید سجادی در پیامی موفقیت‌های اخیر تیم ملی والیبال نشسته در مسابقات ۲۰۲۲ جهان را تبریک گفت.
متن این پیام به شرح زیر است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم
"ایستادن بر فراز سکوی افتخار و کسب عنوان قهرمانی بدون شکست توسط تیم ملی والیبال نشسته در مسابقات ۲۰۲۲ قهرمانی جهان نشان داد جوانان ایران اسلامی هرگاه عزم خود را جزم کرده‌اند، توانسته‌اند فعل خواستن را صرف کرده و به عالی‌ترین عناوین در جهان دست پیدا کنند.
این درخشش در میدانی به بزرگی مسابقات جهانی و با حضور کشورهای قدرتمند در این رشته، نویدبخش روزهای درخشان و پرافتخار برای مردم و ورزش ایران زمین خواهد بود.
اینجانب ضمن تبریک کسب عنوان قهرمانی جهان و جواز ورود به بازی‌های پارالمپیک پاریس و اعلام مراتب قدرشناسی خود برای تلاش‌های کادر فنی تیم ملی و مسئولان، امیدوارم با برنامه‌ریزی‌های صورت ‌گرفته از سوی فدراسیون جانبازان و معلولان در بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۴ به عنوان مهمترین آوردگاه جهانی پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران را به اهتزاز درآوریم."
 
                                                                                                                                                                                       سید حمید سجادی
 
کد خبر : ۵,۲۱۹
اشتراک در