۲۴ آذر ۱۳۹۳ ۰۵:۳۴
نصیری روز ملی پارالمپیک کمک به استعدادیابی معلولین کشور است
رییس هیات ورزش جانبازان و معلولین استان مرکزی گفت: ثبت روز ملی پارالمپیک در تقویم کشور؛ و تایید آن توسط رییس جمهور کمک به جذب استعدادهای است که در سراسر کشور وجود دارد و ما باید تلاش میکردیم با برگزاری مسابقات مختلف و هزینه های زیاد این ورزشکاران را شناسایی نمایم.
نصیری در گفتگویی با روابط عمومی کمیته ملی پارالمپیک گفت: تایید روز 24 مهرماه به عنوان روز ملی پارالمپیک از سوی ریاست محترم جمهوری، احساس مسئولیت مدیران بخشهای مرتبط با ورزش  جانبازان و معلولین؛ به ویژه مجلس و دولت را  به کمک و حمایت از این قشرجامعه، افزایش می دهد.   
وی تاکید کرد: امیدواریم مجلس با اختصاص ردیف بودجه مجزا برای ورزش جانباز و معلول کمک بیشتری کند؛ زیرا ورزش کردن برای جانبازان و معلولین ضروری است و هزینه های زیادی دارد و باید مسئولان در این راستا حمایت بیشتری انجام دهند و هیات ورزش‌های جانبازان و معلولان استان ها توسط کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون کمک شوند.  
ابراهیم نصیری با اشاره به توان بالای ورزشکاران استان مرکزی اظهار کرد: ورزشکاران جانباز و معلول استان مرکزی از توانمندی‌های بسیار بالایی برخوردار هستند به طوری که هر سال از 5 تا 10 ورزشکار در تیم‌های مختلف ملی جانباز و معلول به اردوهای تیم های ملی دعوت می شوند.
وی افزود: در حال حاضر در تمامی رشته ها ورزشکاران جانباز و معلول استان مرکزی با ظرفیت بالایی فعالیت می کنند که 7 ورزشکار جانباز و معلول استان مرکزی به عنوان اعضای اصلی 3 تیم فوتبال 7 نفره، بسکتبال با ویلچر و تیراندازی در بازی‌های پاراآسیایی حضور داشتند.
رییس هیات ورزش جانبازان و معلولین استان مرکزی گفت: امسال روز ملی پارالمپیک  در استان مرکزی با حضور بیش از 1000 ورزشکار و معلولیت های مختلف با حمایت شهرداری و کمیته ملی پارالمپیک برگزار گردید که  امیدواریم مسئولین کشور به ورزش جانبازان ومعلولین توجه بیشتری داشت باشند و ما هم از سال آینده بتوانیم در تمامی شهرستانهای تابع استان؛ روز ملی پارالمپیک را  هرچه با شکوه تر برگزار کنیم. 
کد خبر : ۵۲۱
اشتراک در