۸ آبان ۱۴۰۱ ۱۴:۰۶
خسروی وفا: افتخارات بین المللی برگزاری روز ملی پارالمپیک در ورزش ایران به یادگار خواهد ماند

 

دویستمین جلسه هیات اجرایی کمیته ملی پارالمپیک به ریاست محمود خسروی وفا و با حضور اعضا برگزار شد.

ابتدای جلسه، رییس کمیته ملی پارالمپیک ضمن عرض تسلیت شهادت هموطنان در حرم حضرت احمد بن موسی (ع) با اشاره به حوادث تلخ ایام گذشته گفت: کشور ما از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون، حوادث تروریستی متعددی را به خود دیده و مردم ایران در این سال ها هزینه زیادی داده اند. در این مدت اخیر یک کودتای رسانه ای توسط معاندین علیه کشورمان را شاهد بودیم که ناآرامی هایی هم ایجاد شد. این مسائل همواره در طول حیات جمهوری اسلامی وجود داشته و به لطف خدا و هوشیاری مردم همیشه حل شده است. 
خسروی وفا در نخستین روز ثبت نام از نامزدهای انتخابات کمیته ملی پارالمپیک اظهار داشت: نگران آینده پارالمپیک نیستم. همه اعضای مجمع می توانند در مسئولیت های مختلف نامزد شوند و انتخابات، آزادانه بر اساس قوانین و مقررات انجام می شود.
وی با تشکر از برگزاری آبرومند روز ملی پارالمپیک افزود: حضور رییس پارالمپیک آسیا و ارسال پیام رییس کمیته بین المللی پارالمپیک به مناسبت روز ملی پارالمپیک، افتخارات بین المللی به ارمغان آورد که برای ورزش ایران در تاریخ به یادگار خواهد ماند.
 در ادامه جلسه کلیپ هایی از برگزاری روز ملی پارالمپیک و حضور ماجد راشد در ایران پخش شد و گزارشی از برگزاری هفته پارالمپیک توسط دکتر تابع، دبیر اجرایی به اعضا ارائه گردید.
 

جلسه  8
جلسه  7
جلسه  6
جلسه  5
جلسه  4
جلسه  3
جلسه  2
جلسه  1

کد خبر : ۵,۱۸۲
اشتراک در