۳۰ مهر ۱۴۰۱ ۰۸:۲۶
رونمایی از اولین نوشیدنی ورزشی کشور در روز ملی پارالمپیک
 
شرکت زمزم در آئین بزرگداشت روز ملی پارالمپیک در راستای رویکرد حمایت از ورزش کشور اقدام به پذیرایی از میهمانان با توزیع ۴ هزار بطری نوشیدنی کرده و همچنین برای نخستین بار از نوشابه ورزشی به عنوان اولین تولیدکننده نوشیدنی ورزشی رونمایی کرد.
به گزارش روابط عمومی شرکت زمزم، آئین بزرگداشت روز ملی پارالمپیک با شعار «تحرک، توانمندی، افتخارآفرینی» با حضور ورزشکاران، کودکان و نوجوانان دارای معلولیت در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی تهران برگزار شد.
شرکت زمزم نیز با همکاری کمیته ملی پارالمپیک و در جهت پذیرایی از میهمانان و ورزشکاران در این مراسم حضور داشت.
شرکت زمزم نیز به عنوان مجموعه‌ای پیشگام در حمایت و کمک به ورزش طی تفاهمی با کمیته پارالمپیک طی حرکتی ابتکاری، محصول جدید نام نوشابه ورزشی ایزوتونیک( Extreme sport) را تولید کرد که با توجه به عدم تولید این محصول در داخل کشور و واردات آن، این مهم توسط زمزم عملی شود.
در مراسم گرامیداشت روز ملی پارالمپیک امسال شرکت زمزم برای نخستین بار از این محصول رونمایی کرد و در کمک به برگزاری این رویداد، ۴ هزار بطری نوشیدنی ورزشی در طعم‌های بلوبری و پرتقالی را توزیع کرد.
با توجه به اینکه ورزشکاران بعد از انجام تمرینات الکتروت‌های بدن را از دست می‌دهند، این محصول می‌تواند جایگزین خوبی برای جبران آن باشد.
 
کد خبر : ۵,۱۵۰
اشتراک در