۲۴ مهر ۱۴۰۱ ۱۰:۰۶
خیر مقدم ملی پوش جوان پارالمپیکی به مدعوین جشن بزرگ روز ملی پارالمپیک
 
آتنا محمدی ها، ملی پوش جوان تیم پارادو و میدانی و دارنده دو نشان طلا از بازی های پاراآسیایی جوانان بحرین ۲۰۲۱، متن خیر مقدم به حضار جشن روز ملی پارالمپیک را به شرح زیر قرائت کرد: 

" به نام خالق زیبای ها- خداوند رحمان و رحیم

خانم‌ها، آقایان، مهمانان عزیز، دوستان پارالمپیکی خوش آمدید.
امروز پانزدهمین مراسم بزرگداشت روز ملی پارالمپیک را در این مکان در حالی برگزار می‌کنیم که هزاران نفر از دوستانمان در اقصی نقاط ایران عزیز با شور و هیجان خاصی در این جشن بزرگ شرکت کرده‌اند.
مدعوین گرامی، ابتکار روز ملی پارالمپیک از سوی کمیته ملی پارالمپیک ایران در سال ۱۳۸۱ با توجه به هدایت کودکان و نوجوانان و خانواده‌های آنان به سوی ورزش یکی از بزرگترین موفقیت‌ها در توسعه و تعمیق تفکر جنبش پارالمپیک در کشورمان بوده که پایه‌گذاری و نهادینه گردیده است.
 دریافت پیام‌های متعدد و سرشار از انرژی از سوی رؤسای کمیته بین‌المللی پارالمپیک، حضور مشاور ویژه دبیرکل سازمان ملل متحد در بخش ورزش برای توسعه و صلح طی سال‌های گذشته و شرکت آقای ماجد راشد رئیس پارالمپیک منطقه آسیا در این مراسم حامل تبریک به جمهوری اسلامی ایران  در بهره‌گیری از ورزش در ترویج آموزش، سلامت، توسعه و صلح پایدار در جهان بوده است، به نحوی که کشورهای متعددی از آن الگو برداری نموده‌اند. 
دوستان عزیز پارالمپیکی،
 امروز حضور من و ملاقات با شما به همراه خانواده‌ها و مربیانتان در این جشن بزرگ برای ما یک روز فراموش نشدنی دیگری خواهد بود که انرژی فوق العاده آن تا مدت‌ها وجودمان را گرم و به آینده‌ای روشن امیدوار خواهد کرد.
ما دختران و پسران ایرانی یکبار دیگر با حضور در روز ملی پارالمپیک و میدان ورزش پیام‌آور تحرک، توانمندی و افتخار آفرینی هستیم، تا بتوانیم در سربلندی ایران عزیزمان بکوشیم و پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را بر فراز قله‌های جهانی به اهتزاز درآوریم و جای جای میهن عزیزمان را به توکل، غرور و شعف مهمان نماییم.
سربلند و پاینده باشی. ایران من، ایران من، ایران من. " 
 
کد خبر : ۵,۱۱۴
اشتراک در