۲۴ مهر ۱۴۰۱ ۱۰:۲۸
پیام رئیس کمیته بین المللی پارالمپیک برای روز ملی پارالمپیک ایران؛
پارسونز: حضور ۶۰ هزار نفر در مراسم روز ملی پارالمپیک شگفت آور است/ امیدوارم سال آینده در کنار شما باشم
 
اندرو پارسونز، رئیس کمیته بین المللی پارالمپیک به مناسبت برگزاری جشن بزرگ روز ملی پارالمپیک در ایران، پیامی تصویری به کمیته ملی پارالمپیک ارسال نمود.

در متن این پیام آمده است: 

 " سلام خدمت دوستان عزیزم در ایران

روز ملی پارالمپیک را تبریک عرض میکنم؛ روزی که از طرف دولت ایران به عنوان روز ارتقا فراگیری و تنوع در سطح جامعه به رسمیت شناخته شده است.
۱۶ اکتبر  از سال ۲۰۰۳ روزی بود که کمیته ملی پارالمپیک ایران هزاران نفر از معلولین کشور را در  ۳۱ استان گرد هم آورد تا این رویداد را برگزار کند.
امسال بیش از ۶۰ هزار نفر در مناطق مختلف ایران ؛ در مراسم روز ملی پارالمپیک شرکت می کنند که عدد شگفت آوری بشمار می آید.  و آنچه برای من بیش از هر چیزی اهمیت دارد اینست که این برنامه با محوریت خانواده برگزار می شود زیرا این خانواده است که درک مناسبی از پتانسیل افراد دارای معلولیت دارد.
 شما با معلولیت نیز می توانید حق مطالعه، کار، ورزش کردن، و شهروند بودن را داشته باشید. فرد معلول می تواند هر آنچه را که قصد کند به دست آورد و سر آغاز این کار با خانواده است و به همین دلیل است که جمع کردن خانواده ها دور هم از درجه اهمیت بالایی برخوردار است.
از سال ۲۰۰۳ ؛ NPC ایران اقدام به برگزاری این  مراسم نموده  و مشاهده ی مقیاس برگزاری آن امسال بسیار شگفت انگیز است.
با آرزوی بهترین ها برای تمام افرادی که در روز ملی پارالمپک در ایران شرکت می کنند و دوستان خوبم در NPC ایران. امیدوارم سال آینده در این رویداد کنار تان باشم.
 
                                                                                                                                     با آرزوی بهترین ها
                                                                                                                                         روز خوبی داشته باشید " 
 
کد خبر : ۵,۱۱۲
اشتراک در