۱۰ مهر ۱۴۰۱ ۱۲:۰۵
کمیته ملی پارالمپیک برگزار می کند؛
مسابقه بزرگ عکاسی روز ملی پارالمپیک در سراسر ایران
 
کمیته ملی پارالمپیک به مناسبت بزرگداشت روز ملی پارالمپیک ۱۴۰۱ اقدام به برگزاری مسابقه بزرگ عکاسی با محوریت " جشن روز ملی پارالمپیک" نموده است.
این مسابقه با همکاری " انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران " و " انجمن صنفی عکاسان ایران " ، در بخش عکاسی با دوربین حرفه ای و عکاسی با موبایل در نظر گرفته شده و شرکت کنندگان باید تصاویر خود از برگزاری جشن روز ملی پارالمپیک در مجموعه ورزشی آزادی تهران ( ۲۴ مهر) یا شهرهای دیگر را ثبت و ارسال نمایند.

 

شرایط شرکت در مسابقه:
-تکنیک و گروه سنی آزاد 
-مهلت ارسال آثار حداکثر تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه مورخ ۲۷ مهر ماه تعیین شده است.
-هر عکاس می‌تواند در این مسابقه به صورت تک عکس یا دو مجموعه عکس (۴ و ۷ عددی) از مراسم جشن روز پارالمپیک ارسال نماید.
-عکسهای ارسالی می بایست در فرمت JPEG ( سیاه و سفید و یا رنگی) باشند و در صورت پذیرش عکس در مرحله نخست، شرکت کننده باید فایل اصلی اثر را به دبیرخانه مسابقه ارسال نماید.
-دست کاری و ویرایش ساختاری در عکس‌ها مجاز نیست.
- برای عکاسی با دوربین حرفه ای حداکثر سایز ضلع بزرگ عکس‌های ارسالی باید ۲۰۰۰ پیکسل و با حداکثر حجم ۵ مگابایت باشد. برای عکاسی با موبایل حجم حداکثر هر عکس ۳ مگابایت باشد.
-آثاری که پس از مهلت مقرر به دبیرخانه ارسال می‌شوند ترتیب اثر داده نخواهد شد.
-عکس‌ها باید در قالب فایل به ایمیل دبیرخانه به نشانی S.paralympic.ir@gmail.com  یا شماره تلگرامی ۰۹۱۲۳۲۷۱۶۹۵ ارسال‌ شود و مشخصات فردی اعم از نام و نام خانوادگی، کد ملی، شماره تماس و آدرس پستی نیز ضمیمه آثار ارسالی شود. 
- در صورتی که عکس ها به صورت مجموعه ارائه می شوند و دارای هدف و دیدگاه خاصی می باشد، فایل متنی مربوطه  در قالب ( WORD) حداکثر ۳۰۰ کلمه همراه عکس ها ارسال شود.
-ارسال عکس به دبیرخانه جشنواره به منزله قبول کلیه مقررات مسابقه است و شرکت کننده مالک اثر شناخته می‌شود و مسئولیت هرگونه دعوی در باب مالکیت اثر بر عهده شرکت کننده است و از عهده برگزار کننده خارج است. 
-کمیته ملی پارالمپیک حق استفاده از عکس‌های پذیرفته شده را در رسانه‌های چاپی، فیلم، تیزر، بروشور، انتشارات مربوط به جشنواره در فضای مجازی و سایر موارد فرهنگی با ذکر نام عکاس برای خود محفوظ می‌دارد.
برگزیدگان این مسابقه در دو سطح عکاسی با دوربین حرفه ای و عکاسی با موبایل توسط هیات داوران، انتخاب و جوایز نقدی به تفکیک آثار برگزیده به شرح زیر به آنها اهدا خواهد شد:

 

بخش مسابقه مراسم  تهران 

 

برگزیدگان بخش عکاسی با دوربین 

-نفر اول     شش میلیون تومان 

-نفر دوم     چهار میلیون تومان 
-نفر سوم     دو میلیون تومان  

 

برگزیدگان بخش عکاسی با موبایل 
-نفر اول    سه میلیون تومان 
-نفر دوم    دو میلیون تومان 
-نفر سوم    يک میلیون تومان
 
بخش مسابقه مراسم شهرستانها 

 

برگزیدگان بخش عکاسی با دوربین 
-نفر اول    سه میلیون تومان 
-نفر دوم    دو ونیم میلیون تومان 
-نفر سوم   دو میلیون تومان 

 

برگزیگان بخش عکاسی با موبایل 
-نفر اول   دو میلیون تومان 
-نفر دوم    یک ونیم میلیون تومان 
-نفر سوم   یک میلیون تومان 

 

 

پوستر

 
کد خبر : ۵,۰۶۵
اشتراک در