۶ مهر ۱۴۰۱ ۱۲:۳۴
صادق بیگدلی به عنوان عضو شورای ورزشکاران فدراسیون جهانی پاراوالیبال انتخاب شد
 
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی پارالمپیک، صادق بیگدلی از ملی پوشان پرافتخار کشورمان در انتخابات شورای ورزشکاران فدراسیون جهانی پاراوالیبال موفق شد به عنوان یکی از اعضای پنج نفره کمیسیون ورزشکاران این فدراسیون انتخاب شود.
وی در گفتگو با روابط عمومی کمیته ملی پارالمپیک در خصوص این انتخاب گفت: در این انتخابات که به صورت آنلاین برگزار شد، من توانستم به عنوان یکی از اعضای کمیسیون ورزشکاران فدراسیون جهانی پاراوالیبال از منطقه آسیا و اقیانوسیه انتخاب شوم. نامزدی من در این انتخابات بر اساس سبقه ورزشی من از جمله کسب ۳ نشان طلا و ۲ نشان نقره در ادوار مختلف بازی های پارالمپیک، سوابق اجتماعی و تحصیلی و نیز حضور در کمسیون ورزشکاران کمیته ملی پارالمپیک ایران به عنوان دبیر، صورت گرفته و امیدوارم که نماینده شایسته ای برای کشورم باشم.
بیگدلی افزود: من نه تنها نماینده ورزشکاران ایرانی بلکه نماینده همه ورزشکاران پاراوالیبال جهانی و نیز منطقه آسیا و اقیانوسیه هستم و امیدوارم با همکاری سایر اعضای کمیسیون و با استفاده از تجاربی که طی این سالها بدست آورده ام، بتوانیم فعالیتهای پرباری را برای توسعه والیبال نشسته در جهان انجام دهیم.
ملی پوش پرافتخارکشورمان خاطر نشان کرد: ضمن تشکر از همه افرادی که در این رای گیری من را انتخاب کردند اعلام می کنم که بدون شک ما صدای همه بازیکنان خواهیم بود تا این رشته جذاب و پرهیجان را در اوج، مدیریت و رهبری کنیم .
انتخابات این کمیسیون چند روز قبل به صورت ایمیلی انجام شد و همه ورزشکاران این رشته که سابقه حضور در ادوار مختلف بازی‌های پارالمپیک را داشتند، می‌توانستند در رأی‌گیری شرکت کنند.
علاوه بر صادق بیگدلی، معصومه زارعی از بانوان ملی پوش تیم والیبال نشسته نیز در این انتخابات حضور داشت که هر دو نمایندگان ایران در مرحله اول رای گیری بیشترین تعداد رای را در میان نامزدهای قاره آسیا بدست آوردند و نهایتا در مرحله دوم  صادق بیگدلی موفق شد به کمیسیون ورزشکاران فدراسیون جهانی پاراوالیبال راه یابد.
 
کد خبر : ۵,۰۶۲
اشتراک در