۲۹ شهریور ۱۴۰۱ ۱۳:۰۷
با حضور معاون توسعه ورزش بانوان وزیر ورزش؛
نشست کمیسیون بانوان کمیته ملی پارالمپیک برگزار شد
 
نشست کمیسیون بانوان کمیته ملی پارالمپیک با حضور دکتر مریم کاظمی پور، معاون توسعه ورزش بانوان وزیر ورزش و جوانان، برگزار شد.
سیما لیموچی، نایب رئیس بانوان کمیته ملی پارالمپیک با اعلام این خبر گفت: این نشست در محل کمیته ملی پارالمپیکو با حضور اعضای کمیسیون و نیز نواب رئیس بانوان فدراسیونهای جانبازان و معلولین، نابینایان و کم بینایان، تکواندو، تنیس، ترای اتلون، قایقرانی، تنیس روی میز، تیراندازی با کمان و نیز دبیر اجرایی کمیته ملی پارالمپیک برگزار شد.
وی افزود: در این نشست گزارشی از اقدامات انجام شده در بخش ورزش پارالمپیک بانوان فدراسیون های همکار با کمیته ملی پارالمپیک ارائه شد و نواب رئیس بانوان این فدراسیون ها در خصوص موانع موجود در بحث توسعه ورزش بانوان صحبت کردند و پیشنهادات خود را نیز مطرح نمودند. همچنین در خصوص برگزاری برنامه های گرامیداشت هفته پارالمپیک و اقدامات مورد نظر فدراسیون ها برای این ایام نیز تبادل نظر صورت گرفت.
نایب رئیس بانوان کمیته ملی پارالمپیک خاطر نشان کرد: دکتر کاظمی پور نیز در این نشست حضور داشتند و از حمایت وزارت ورزش و جوانان در بحث استعدادیابی ورزش بانوان، کسب جایگاه های بین المللی و نیز سایر موارد خبر داد و اعلام نمود که این وزارت به عنوان یک پایگاه در کنار کمیته ملی پارالمپیک حضور دارد.
لیموچی افزود: از دیگر مباحث مطرح شده در این نشست، ارائه پیشنهاد به هیات اجرایی کمیته ملی پارالمپیک برای تعیین شاخص و معیار برای شناسایی بانوان مستعد دریافت جایگاه های بین المللی بود که مقرر شد افرادی که دارای این ظرفیت هستند حمایت شوند و پس ازآن که موفق به کسب این جایگاه های شدند نیز این حمایت ها تداوم داشته باشد.

 

 جلسه

جلسه  12

 

جلسه  11

جلسه  9
جلسه  8
جلسه  7
جلسه  6
جلسه  5
جلسه  4
جلسه  3
جلسه  2
جلسه  1

جلسه

کد خبر : ۵,۰۵۴
اشتراک در