۲ آذر ۱۳۹۳ ۱۱:۱۱
ابراهیم رنجبر هم به اردوی تیم ملی تیر و کمان افراد غیر معلول دعوت شد
پس از زهرا نعمتی، بانوی طلایی پارالمپیک لندن و بازی های پاراآسیایی اینچئون، ابراهیم رنجبر، ملی پوش تیم ملی تیرو کمان جانبازان و معلولین هم به اردوی تیم ملی افراد غیر معلول دعوت شد.
پس از زهرا نعمتی، بانوی طلایی پارالمپیک لندن و بازی های پاراآسیایی اینچئون، ابراهیم رنجبر، ملی پوش تیم ملی تیر و کمان جانبازان و معلولین هم به اردوی تیم ملی افراد غیر معلول دعوت شد.
حجت اله واعظی، که علاوه بر سرمربی گری تیم ملی تیر و کمان جانبازان و معلولین در کسوت سرمربی تیم ملی تیر و کمان افراد غیر معلول و رئیس کمیته فنی فدراسیون تیر و کمان نیز مشغول به فعالیت است، در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون پیرامون این دعوت توضیحاتی ارائه داد.



وی در این خصوص گفت: ابراهیم رنجبر، قهرمان طلایی بازی های پاراآسیایی اینچئون و از ملی پوشان با سابقه فدراسیون جانبازان و معلولین، با موفقیت در مسابقات انتخابی توانست به اردوی تیم ملی افراد غیر معلول راه یابد و هم اکنون به همراه خانم نعمتی در زمره 13 ملی پوش دعوت شده قرار دارد و تمرین می کند.

واعظی خاطر نشان کرد: حضور افرادی مثل زهرا نعمتی و ابراهیم رنجبر که از قهرمانان جهان وپارالمپیک هستند، باعث می شود تا ملی پوشان از تمرین کردن در کنار چنین افراد به نامی تجربیات زیادی کسب کنند و انگیزه های آنها نیز تقویت شود، همچنین ملی پوشان دعوت شده از نزدیک خواهند دید که محدودیت های ایجاد شده برای این عزیزان که شرایط جسمی شان به آنها تحمیل کرده، جلوی مسیر موفقیت و رشدشان را نگرفته و حتی باعث پیشرفت آنها نیز شده است.

سرمربی تیم ملی جانبازان و معلولین افزود: از طرف دیگر، حضور این دو نفر در اردوی تیم های ملی، نه تنها به عملکرد آنها در بخش جانبازان و معلولین صدمه نمی زند، بلکه به خاطر حضور مرتب در تمرینات و قرار داشتن در کوران مسابقات، باعث بالاتر رفتن سطح آمادگی آنها نیز می شود.

واعظی در مورد نحوه تعامل ملی پوشان با دو ملی پوش جانباز و معلول گفت: به دلیل شرکت ملی پوشان جانباز و معلول در لیگ های تیر و کمان افراد غیر معلول، هم اکنون حضورشان در کنار سایر ملی پوشان عادی است و بقیه اعضای تیم هم با آغوشی باز این دو عزیز استقبال کردند و خوشحال هستند که می توانند در کنار چنین حریفان قدرتمندی تمرین کنند.

تیم ملی تیر و کمان برای حضور در مسابقات جهانی هند آماده می شود و پس از پشت سر گذاشتن چند مسابقه تدارکاتی دیگر، سرانجام برای کسب سهمیه مسابقات المپیک 2016 ریو، در مسابقات جهانی دانمارک که سال 2015 برگزار می شود، حضور می یابد.

کد خبر : ۵۰۳
اشتراک در