۲۲ اَمرداد ۱۴۰۱ ۱۱:۵۸
دوره تربیت استعدادیاب ورزش معلولین / آغاز ثبت نام از ۲۲ مرداد
 
آکادمی ملی پارالمپیک در راستای سیاستهای توسعه ای این کمیته و نیز نظر به اهمیت مقوله استعداد یابی در جذب و پرورش ورزشکاران نخبه به منظور پشتوانه سازی برای تیم های ملی، اقدام به برگزاری اولین دوره تربیت استعدادیابی ورزش معلولین نموده است.
این دوره آموزشی از ۱۶ تا ۳۱ شهریور ماه سال جاری به صورت وبیناری و به مدت ۴۰ ساعت برگزار خواهد شد و با توجه به محدودیت شرکت کنندگان، در مجموع ۴۰ نفر ( خانم و آقا) می توانند در دوره مذکور ثبت نام نمایند.
این دوره آموزشی طی روزهای ۱۶، ۱۷، ۲۰، ۲۱، ۲۳، ۲۴، ۲۷ و ۲۸ شهریور از ساعت ۱۷ الی ۲۱ به صورت وبیناری و طی روزهای ۳۰ شهریور ( آقایان) و ۳۱ شهریور ( برای بانوان) به صورت حضوری برگزار خواهد شد.
علاقه مندان جهت ثبت نام می توانند از ساعت ۱۲ امروز، ۲۲ مرداد با مراجعه به https://www.paralympic.salamatisanj.ir/ و پس از عضویت در سایت از طریق شماره تلفن همراه ، به قسمت وبینارها مراجعه نموده و فرم ثبت نام را تکمیل و آخرین مدرک تحصیلی را نیز ارسال نمایند. پس از بررسی مدارک ارسالی، لینک ثبت نام برای واجدین شرایط ارسال خواهد شد.
شرکت کنندگان در این دوره آموزشی پس از اتمام دوره در آزمون شرکت کرده و در صورت موفقیت مدرک پایان دوره را دریافت خواهند نمود.
 

پوستر

کد خبر : ۵,۰۰۷
اشتراک در