۲۰ اَمرداد ۱۴۰۱ ۱۸:۲۸
بازی های همبستگی کشورهای اسلامی – قونیه ۲۰۲۱؛
نتایج رقابت های مرحله حذفی پاراکمانداران ایران مشخص شد
 
در دومین روز از رقابت های پاراتیراندازی با کمان بازی های کشورهای اسلامی نمایندگان کشورمان در بخش انفرادی و تیمی و دوبل به مصاف حریفان رفتند.
 
نتایج بخش انفرادی به شرح زیر اعلام شده است:
 
ریکرو آقایان
 
اصغر زارعی‌نژاد پس از استراحت در دور نخست، در یک چهارم نهایی مقابل حریفی از ترکیه ۶ بر ۴ به پیروزی رسید. وی در نیمه‌نهایی با نتیجه ۷ بر ۳ مقابل محمدرضا عرب عامری از ایران شکست خورد و روز شنبه برای کسب مدال برنز به مصاف نماینده ترکیه می‌رود.
 
محمدرضا عرب عامری در یک چهارم نهایی مقابل حریفی از ترکیه ۷ بر ۳ به پیروزی رسید. وی در نیمه‌نهایی با نتیجه ۷ بر ۳ مقابل اصغر زارعی‌نژاد از ایران به برتری رسید و روز شنبه برای کسب مدال طلا به مصاف غلامرضا رحیمی از ایران می‌رود.
 
غلامرضا رحیمی در یک چهارم نهایی مقابل حریفی از آذربایجان ۶ بر ۲ به پیروزی رسید. وی در نیمه‌نهایی با نتیجه ۶ بر ۵ مقابل کمانداری از ترکیه به برتری رسید و روز شنبه برای کسب مدال طلا به مصاف محمدرضا عرب عامری از ایران می‌رود.
 
ریکرو بانوان:
 
سمیه رحیمی نمایند کشورمان در مرحله نیمه‌نهایی با نتیجه ۶ بر صفر مقابل حریفی از ترکیه به پیروزی رشید و فینالیست شد. وی در دیدار فینال روز شنبه به مصاف کمانداری از ترکیه می‌رود.
 
کامپوند مردان:
 
رمضان بیابانی در مرحله یک هشتم نهایی با نتیجه ۱۴۱ بر ۱۰۸ مقابل نماینده امارات به پیروزی رسید. وی در دور یک چهارم نهایی با نتیجه ۱۴۳ بر ۱۳۶ مقابل هادی نوری دیگر ورزشکار کشورمان شکست خورد و از گردونه مسابقات کنار رفت.
 
علی سینا منشازاده پس از استراحت در دور نخست، در دور یک چهارم نهایی با نتیجه ۱۴۲ بر ۱۱۳ مقابل نماینده ازبکستان به پیروزی رسید. وی در نیمه نهایی با نتیجه ۱۴۵ بر ۱۴۴ مقابل هادی نوری شکست خورد و به دیدار رده بندی راه یافت. وی روز شنبه برای کسب مدال برنز به مصاف نماینده امارات می‌رود.
 
هادی نوری پس از استراحت در دور نخست، در دور یک چهارم نهایی با نتیجه ۱۴۳ بر ۱۳۶ رمضان بیابانی از ایران به پیروزی رسید. وی در نیمه نهایی با نتیجه ۱۴۵ بر ۱۴۴ مقابل علی سینا منشازاده به پیروزی رسید و فینالیست شد. وی روز شنبه برای کسب مدال طلا به مصاف نماینده ترکیه می‌رود.
 
کامپوند بانوان:
 
منیره السادات حسینی در یک چهارم نهایی با نتیجه ۱۳۸ بر ۱۲۵ مقابل فرزانه عسگری از ایران شکست خورد و از گردونه مسابقات کنار رفت.
 
فرزانه عسگری در یک چهارم نهایی با نتیجه ۱۳۸ بر ۱۲۵ مقابل منیره السادات حسینی به پیروزی رسید. وی در نیمه نهایی با نتیجه ۱۳۹ بر ۱۳۷ مقابل نماینده ترکیه به پیروزی رسید و فینالیست شد. وی در دیدار فینال به مصاف ترکیه می‌رود.
 
مریم یاورپور در یک چهارم نهایی با نتیجه ۱۴۰ بر ۱۱۲ مقابل نماینده امارات به پیروزی رسید. وی در نیمه نهایی با نتیجه ۱۴۴ بر ۱۳۴ مغلوب کمانداری از ترکیه شد و روز شنبه برای کسب مدال برنز به مصاف نماینده ترکیه می رود.
 
w۱ مردان:
 
محمدرضا زندی در دیدار نیمه نهایی با نتیجه ۱۳۳ بر ۱۳۲ مقابل کمانداری از ترکیه شکست خورد و روز شنبه برای کسب مدال برنز به مصاف نماینده ترکیه می رود.
 
نتایج تیمی و دوبل نیز به شرح زیر اعلام شد:
 
تیم دوبل مردان ریکرو:
 
تیم ایران با ترکیب غلامرضا رحیمی و اصغر زارعی نژاد پس از استراحت در نیمه‌نهایی، فردا برای کسب مدال طلا به مصاف تیم ترکیه می‌رود. در این ماده سه تیم حضور داشتند.
 
تیم ریکرو میکس:
 
تیم ایران با ترکیب سمیه رحیمی و محمدرضا عرب عامری در نیمه‌نهایی به مصاف تیم آذربایجان رفت و با نتیجه ۶ بر ۲ به برتری رسید و فردا برای کسب مدال به مصاف تیم ترکیه می رود.
 
تیم دوبل مردان کامپوند:
 
تیم ایران با ترکیب علی سینا منشازاده و هادی نوری در نیمه‌نهایی با نتیجه ۱۵۶ بر ۱۲۴ مقابل امارات به پیروزی رسید و فردا برای کسب مدال طلا به مصاف تیم ترکیه می‌رود.
 
تیم دوبل بانوان کامپوند:
 
تیم ایران با ترکیب مریم یاورپور و فرزانه عسگری در دیدار فینال فردا به مصاف تیم ترکیه می‌رود. در این ماده دو تیم حضور داشتند.
 
تیم میکس کامپوند:
 
تیم ایران با ترکیب علی سینا منشازاده و مریم یاورپور در نیمه نهایی به مصاف تیم امارات رفت و با نتیجه ۱۵۵ بر ۱۰۴ به پیروزی رسید. تیم ایران فردا برای کسب مدال طلا به مصاف تیم ترکیه می رود.
 
کد خبر : ۵,۰۰۲
اشتراک در