۲۹ تیر ۱۴۰۱ ۱۳:۱۸
در نشست هیات اجرایی کمیته ملی پارالمپیک عنوان شد؛
طرح تشکیل ستاد استعدادیابی کمیته ملی پارالمپیک به تصویب رسید
 
صبح امروز یکصد و نود و دومین نشست هیات رئیسه و اجرایی کمیته ملی پارالمپیک به ریاست خسروی وفا و در محل این کمیته به صورت حضوری و وبیناری برگزار شد.
در این نشست طرح تشکیل ستاد استعدادیابی اعم از برگزاری  جشنواره های استعداد یابی، مسابقات نوجوانان و فعالیت های مرتبط با این موضوع  توسط دکترغفورکارگری، نایب رئیس کمیته ملی پارالمپیک عنوان و مورد تصویب اعضا قرار گرفت.
دکتر کارگری با تاکید بر ضرورت و اهمیت مقوله استعداد یابی بر تشکیل ساختاری به همین منظور و به مرکزیت کمیته ملی پارالمپیک تاکید و پیشنهاد کرد تا جلسات آن به صورت ماهیانه و با ریاست دبیراجرایی کمیته ملی پارالمپیک برگزار و بخشهای مختلف کمیته و فدراسیون های ذیربط اعم از کمیته های فنی، حقوقی، امور استانها   و نواب رئیس بانوان و آقایان و دستگاههای ذیربط در آن حضور داشته باشند.
از دیگر موارد مورد تصویب در این جلسه از هیات رئیسه تایید اعضای خبره مجمع کمیته ملی پارالمپیک بود.
بر اساس بند " ت" ماده ۸ اساسنامه، پنج خبره ورزشی که حداقل دو نفر از آنها می بایست از بانوان باشند، در مجمع حضور دارند که در حال حاضر خانمها مشرف جوادی، طاهریان، اله کرمی و آقایان صفارزاده و سید باقری با این سمت در مجمع کمیته هستند که حضور مجدد آنها مورد تایید قرار گرفت.
همچنین بر اساس بند " ح" ماده ۸ اساسنامه، چهار نفر از اعضای ایرانی مجامع بین المللی نیز می بایست در مجمع کمیته حضور داشته باشند که حضور مجدد آقایان نجفی ( کلاس بند بین المللی IBSA )، واعظ موسوی ( عضوی هیات اجرایی INAS) ، رضایی ( نایب رئیس پاراوالیبال منطقه آسیا و اقیانوسیه) و خانم شکوهی ( عضو هیات اجرایی IWAS)  به تایید اعضای هیات اجرایی رسید.
در پایان آیین نامه کمیسیون نشرنیز مورد تصویب قرار گرفت.
 

جلسه  5
جلسه  4
جلسه  3
جلسه  2
جلسه  1

کد خبر : ۴,۹۷۲
اشتراک در