۲۶ تیر ۱۴۰۱ ۱۵:۴۱
سجادی: مدال آوران پارالمپیک برای جامعه الهام بخش هستند/ حامل درودهای رئیس جمهور به شما هستم
دکتر حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان امروز در گردهمایی پیشکسوتان و مدال آوران بازی های پارالمپیک سئول تا توکیو حضور یافت .
در این نشست صمیمی دکتر حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان با تاکید براینکه رییس جمهور و هیات دولت اخبار حوزه ورزش جانبازان و معلولین را پیگیری می‌کنند، اظهار داشت: از اینکه در این جمع باشکوه همزمان با دهه ولایت حضور دارم خدارا شاکرم. شما مدال آوران پارالمپیک هم برای خودتان هم برای جامعه الهام بخش هستید.
وی افزود: در هر مناسبتی شاهد اتفاقات نو از سوی کمیته ملی پارالمپیک هستیم. امیدواریم این اقدامات خلاقانه و معنوی تداوم یابد. 
سجادی خاطر نشان کرد: اعتقاد به ورزش جانبازان در کشور ویژه است. در این حوزه اهداف ارزشمندی دنبال می‌شود. ورزش فقط جنبه قهرمانی ندارد بلکه جانبازان و معلولین را دوباره به جامعه برمی گرداند و عامل نشاط بخش است. وقتی به هر دلیلی بخشی از توانایی مان را از دست می‌دهیم ورزش ثابت کرده توانایی باقی مانده نه تنها حفظ می‌شود بلکه در بخش دیگر این توانمدی مضاعف خواهد شد. ضمن اینکه ورزش عامل خودباوری، اعتماد به نفس و انگیزه برای زندگی عادی است.
وی در پایان گفت: امیدوارم در مسابقات آتی بیشتر در خدمت ورزش پارالمپیک باشیم. حامل درود‌های دکتر رییسی به شما هستم و رییس جمهور پیگیر اخبار و مسائل شما هستند. در هیات دولت نیز اختبار این حوزه همواره مورد استقبال قرار می‌گیرد. هر رویداد شما یک خلاقیت ارزشی و ورزشی است. کسی که می‌تواند ورزش کند معلولیت ندارد.
 

عکس : میثم دهقانی 

مشهد مراسم دو  3
مشهد مراسم دو  9
مشهد مراسم دو  7
مشهد مراسم دو  6
مشهد مراسم دو  5
مشهد مراسم دو  4
مشهد مراسم دو  1


کد خبر : ۴,۹۶۶
اشتراک در