۲۲ تیر ۱۴۰۱ ۱۳:۳۵
در آستانه عید سعید غدیر خم و به همت کمیته ملی پارالمپیک برگزار می شود؛
گردهمایی مدال آوران بازی های پارالمپیک سئول تا توکیو در مشهد مقدس
 
در آستانه عید سعید غدیر خم و در جوار بارگاه ملکوتی حضرت ثامن الحجج (ع)، گردهمایی مدال آوران بازی های پارالمپیک سئول ۱۹۸۸ تا توکیو ۲۰۲۰ برگزار خواهد شد.
علی اصغر هادیزاده، مشاور رئیس کمیته ملی پارالمپیک در امور پیشکسوتان در این خصوص گفت: از کلیه مدال آوران بازی های پارالمپیک سئول تا توکیو به صورت رسمی دعوت به عمل آمده تا با یک همراه از خانواده به مدت سه روز در مشهد مقدس حضور یابند وعلاوه بر برگزاری یک گردهمایی دوستانه، از فیض زیارت امام هشتم (ع) نیز بهره مند شوند.
وی افزود: مدعوین این گردهمایی روز جمعه ۲۴ تیر ماه وارد مشهد مقدس می شوند و روز شنبه از ساعت ۱۰ صبح با همراهی خدام بارگاه ملکوتی ثامن الحجج(ع) به حرم رضوی مشرف خواهند شد. همچنین عصر همین روز، اولین نشست رسمی کمیسیون پیشکسوتان برگزار و طی آن انتخابات برای تعیین رئیس، نایب رئیس و دبیر انجام خواهد شد.
هادیزاده خاطر نشان کرد: روز یکشنبه ۲۶ تیر ماه و در آستانه عید سعید غدیرخم، برنامه گردهمایی و جشن با حضور مدال آوران پارالمپیکی، همراهان آنها، روسا و دبیران کمیته ملی پارالمپیک، فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین و فدراسیون نابینایان و کم بینایان با همراهی مسئولین محلی ، از ساعت ۱۰ صبح در محل هتل هما ( شماره ۲) برگزار می شود.
مشاور رئیس کمیته پارالمپیک در امور پیشکسوتان در پایان خاطر نشان کرد: این گردهمایی فرصتی است برای یادآوری تلاشها و زحمات  ورزشکارانی که از سالیانی دور تا به امروز برای کشورمان افتخار آفرینی کردند و اگرچه جمعی از آنها دیگر در عرصه ورزش قهرمانی نیستند، اما یاد و خاطره افتخار آفرینی شان تا ابد زنده خواهد بود. 
 
کد خبر : ۴,۹۵۸
اشتراک در