۲۸ خرداد ۱۴۰۱ ۱۱:۰۲
مسابقات آزاد قهرمانی آسیا و اقیانوسیه وزنه برداری؛
مدال طلای مسابقات برگردن امین زاده / مدال برنز به صیادی رسید
 
نمایندگان کشورمان در رقابت های آزاد قهرمانی آسیا و اقیانوسیه، موفق به کسب مدال شدند.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، مسابقات آزاد قهرمانی آسیا و اقیانوسیه وزنه برداری ۲۰۲۲ به میزبانی کشور کره جنوبی در حال برگزاری است و امروز شنبه بیست و هشتم خرداد ماه مهدی صیادی و احمد امین زاده ملی پوشان دسته مثبت ۱۰۷ کیلوگرم کشورمان به عنوان نمایندگان ایران به روی تخته رفتند.
مهدی صیادی در حرکت اول از مهار وزنه ۲۳۷ کیلوگرمی بازماند. ملی پوش کشورمان در حرکت دوم خود موفق به مهار وزنه ۲۳۷ کیلوگرمی شد. نماینده وزنه برداری ایران در حرکت سوم خود از مهار وزنه ۲۴۲ کیلوگرمی بازماند و صیادی توانست ۲ مدال برنز را از آن خود کند.
احمد امین زاده دیگر نماینده کشورمان در حرکت اول خود وزنه ۲۵۰ کیلوگرمی را مهار کرد. او در دومین حرکت خود وزنه ۲۵۴ کیلوگرمی را بالای سر برد. نماینده کشورمان در حرکت سوم خود توانست وزنه ۲۵۶ کیلوگرمی را مهار کند. امین زاده موفق به کسب ۲ مدال طلا و عنوان قهرمانی شد.
همچنین امین زاده در مجموع با رکورد ۷۶۰ کیلوگرم توانست ۲ مدال طلا مجموع در قسمت مسابقات آسیا-اقیانوسیه و مسابقات آزاد را بدست آورد.
باتوجه به اینکه رقابت‌ها به صورت آزاد و آسیا_اقیانوسیه برگزار می شود، برای هر سری از رقابت‌ها ۲ مدال برای انفرادی و مجموع اهدا می شود.
 
کد خبر : ۴,۹۱۶
اشتراک در