۲۵ آبان ۱۳۹۳ ۰۸:۱۷
صد و بیست و سومین جلسه هیات رئیسه و اجرایی کمیته ملی پارالمپیک برگزارشد / خسروی وفا از تمامی نیروهایی که در موفقیت کاروان نقش داشتند تقدیر و تشکر کرد
صد و بیست و سومین جلسه هیات رئیسه و اجرایی کمیته ملی پارالمپیک امروز یکشنبه 25 آبان ماه با حضور محمود خسروی وفا رئیس کمیته ملی پارالمپیک و دکتر همایون هاشمی رئیس سازمان بهزیستی و دیگر اعضاء در محل کمیته ملی پارالمپیک برگزار گردید.


در این نشست رئیس کمیته ملی پارالمپیک؛ ازسرپرست و دیگر اعضاء ستاد کاروان فرهنگی ورزشی غدیر و تمامی نیروهایی که در موفقیت کاروان نقش داشته اند صمیمانه تقدیر و تشکر کرد.



محمود خسروی وفا همچنین از همکاری و کمک سازمان بهزیستی و بنیاد شهید نیز قدردانی کرد ضمن اینکه از بیانیه 160 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز تقدیر گردید.



وی همچنین ضمن برشمردن موفقیت کاروان غدیر بر ثبت و ضبط نقاط قوت و ضعف کاروان در زمینه های مختلف تاکید کرد.



در ادامه این نشست سید علیرضا حسینی سرپرست کاروان غدیر گزارش جامع و کاملی از دومین دوره بازی های پاراآسیایی 2014 اینچئون را به اعضاء هیات رئیسه ارائه داد و از تمام سرپرستان و دیگر اعضاء کادر که در حل مشکلات کاروان در محل مسابقات وجود داشت و آنها کمک شایانی کردند، قدردانی کرد.

در این جلسه دکتر بهروز برجسته معاون فنی کمیته ملی پارالمپیک نیز ارزیابی دقیقی از رشته ها و عملکرد تیم های ورزشی و گزارش فنی تحلیلی و موضوع کلاسبندی ورزشکاران در بازی های اینچئون ارائه کرد.

در پایان مقرر شد گزارش کاملی از گرامیداشت روز ملی پارالمپیک توسط آقای هادی زاده برای جلسه بعد ارائه گردد.

کد خبر : ۴۹۱
اشتراک در