۲۶ خرداد ۱۴۰۱ ۲۳:۴۵
مدال طلا و نقره بر گردن بختیار / جعفری و سیفی در بخش آقایان و هدی آق قله در بخش بانوان نمایندگان ایران در سومین روز مسابقات
 
محسن بختیار نماینده وزنه برداری کشورمان در رقابت های آزاد قهرمانی آسیا و اقیانوسیه، موفق به کسب ۳ مدال طلا و یک نشان نقره شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، مسابقات آزاد قهرمانی آسیا و اقیانوسیه وزنه برداری ۲۰۲۲ به میزبانی کشور کره جنوبی در حال برگزاری است و امروز پنجشنبه بیست و ششم خرداد ماه محسن بختیار ملی پوش دسته ۵۹ کیلوگرم کشورمان به عنوان دومین نماینده ایران به روی تخته رفت.
او در حرکت اول خود توانست وزنه ۱۷۷ کیلوگرمی را مهار کند. ملی پوش کشورمان در حرکت دوم وزنه ۱۸۱ کیلوگرمی را بالای سر برد. نماینده وزنه برداری ایران در حرکت سوم خود موفق به مهار وزنه ۱۸۵ کیلوگرمی شد و مدال طلا و عنوان قهرمانی رقابت ها را در بخش انفرادی از آن خود کند.
همچنین ملی پوش کشورمان در مجموع با مهار ۵۴۳ وزنه کیلوگرمی توانست مدال طلای مجموع در قسمت مسابقات آسیا-اقیانوسیه و یک نشان نقره در مجموع مسابقات آزاد را از آن خود کند تا دومین روز رقابت ها با مدال ۳ طلا و یک نقره برای تیم ملی کشورمان همراه باشد.
باتوجه به اینکه رقابت‌ها به صورت آزاد و آسیا_اقیانوسیه برگزار می شود، برای هر سری از رقابت‌ها ۲ مدال برای انفرادی و مجموع اهدا می شود.
 در ادامه مسابقات، فردا جمعه، نمایندگان کشورمان امیر جعفری و علی سیفی در دسته ۶۵ کیلوگرم آقایان و هدی آق قله در دسته ۸۶ کیلوگرم بانوان به مصاف حریفان خود می روند.
 
کد خبر : ۴,۹۰۹
اشتراک در