۲۱ خرداد ۱۴۰۱ ۰۹:۵۱
سامانه جامع آکادمی ملی کمیته پارالمپیک راه اندازی شد
 
سامانه جامع آکادمی ملی پارالمپیک به منظور توانمند سازی بیش از پیش ورزشکاران، کادر فنی و مدیران راه اندازی شد.
در فاز اول، بهره برداری از خدمات این سامانه برای ورزشکارانی که در لیست اعزام به بازی های پاراآسیایی هانگژو قرار دارند،  میسر شده است و در آینده نزدیک نیز بهره مندی از خدمات آن برای سایر ورزشکاران نیز مقدور خواهد شد.
در این سامانه افزون بر خدمات آموزشی، امکاناتی نظیر دسترسی به پرونده پزشکی آنلاین ، مشاهده نتایج سنجشهای پزشکی ورزشکاران، ویزیت آنلاین و ... پیش بینی شده که در حال حاضر فقط بخش وبینارهای آموزشی آن راه اندازی شده است.
در این خصوص مجموعه وبینارهای " دوره جامع پیشگیری از دوپینگ ویژه ورزشکاران و مربیان اعزامی به بازی های پاراآسیایی هانگژو پیش بینی شده است که نخستین جلسه آن روز چهارشنبه، ۱۸ خرداد ماه با حضور جمعی از ورزشکاران برگزار شد و سایر جلسات این دوره نیز به شرح زیر برگزار می شود: 

 

 
جلسه

 

در مرحله اول، ورزشکاران و مربیان واجد شرایط جهت بهره مندی از این وبینار می توانند به سامانه آکادمی ملی پارالمپیک به نشانی www.paralympic.salamatisanj.ir  مراجعه نمایند و پس از درج کد ملی به عنوان شناسه کاربری و شماره همراهی که در سامانه اطلاعات کمیته ملی پارالمپيک به ثبت رسیده، به عنوان رمز عبور، در بخش وبینار ثبت نام کنند.
 
 
 
 
کد خبر : ۴,۹۰۳
اشتراک در