۹ خرداد ۱۴۰۱ ۱۴:۱۴
وزیر ورزش و جوانان در آیین رونمایی از تجهیزات ورزشی تولید ملی:
حمایت کمیته ملی پارالمپیک از تولید ملی اقدام ارزنده ای است
 
آیین رونمایی از تجهیزات ورزشی تولید ملی در کمیته ملی پارالمپیک، صبح امروز، دوشنبه در محل این کمیته برگزار شد.
در این مراسم دکتر حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان، محمود خسروی‌وفا رئیس کمیته ملی پارالمپیک، دکتر محمد تابع دبیر اجرایی این کمیته، دکتر کیکاووس سعیدی دبیرکل کمیته ملی المپیک،دکتر سید محمد شروین اسبقیان رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین و سایر مسئولان کمیته پارالمپیک به همراه نمایندگان تولیدکنندگان تجهیزات ورزشی ویژه معلولین حضور داشتند.
در مراسم امروز از تجهیزات ویژه رشته‌های پارادوومیدانی، پاراتیراندازی، پارادوچرخه‌سواری، پاراتکواندو، اسکی، بسکتبال با ویلچر، بوچیا و پاراوزنه‌برداری رونمایی شد و وزیر ورزش نیز به تفکیک، از وسایل مختلف بازدید کرد و در جریان روند تولید آنها قرار گرفت.
حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در مراسم رونمایی از تجهیزات ورزشی تولید ملی در کمیته ملی پارالمپیک اظهار داشت: امیدوارم اینگونه برنامه‌ها ادامه‌دهنده عصر جدیدی از تولیدات باشد. از خسروی وفا تشکر می‌کنم که این ایده‌های او همیشه به ورزش کمک کرده و حمایت کمیته پارالمپیک از تولیدات ملی اقدام ارزنده ای به شمار می رود. امروز یکی از مراحل رشد، تعالی و تحول در ورزش را شاهد هستیم.
وی افزود: ما در رشته‌های مختلف نیاز به تولید داریم. برای مثال چند هزار مسابقه فوتبال در بخش‌های مختلف در کشور برگزار می‌شود، به همین دلیل مصرف توپ زیاد است. اگر از رشد ورزش صحبت می‌کنیم، باید ملزومات آن نیز رشد کند.
سجادی با اشاره به نام‌گذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری گفت: ستاد مربوط به این موضوع در وزارت ورزش راه‌اندازی شده است و به‌زودی اخبار خوبی از آن بیرون خواهد آمد.
وی در خاتمه تصریح کرد: تولید، به هر کشور و نهادی اقتدار می‌دهد. امیدوارم ما در بخشی از ملزومات ورزش مستقل و توانمند شویم و روزی جشن بگیریم که در این موارد خودکفا شده‌ایم.

 

در حاشیه این مراسم نمایشگاهی از تولیدات شرکت های " کامپوزیت گستر سپاهان" تولید کننده پنجه های کربنی،  شرکت " آریو سورن" اولین و تنها سازنده سیبل الکترونیکی و مدیریت الکترونیکی میادین تیراندازی، شرکت "اندیشه سازان راه ابریشم" تولید کننده لوازم ورزشی کوروش،  شرکت " آیا تجهیز آرکا البرز" طراح و تولید کننده هند بایک ( سه چرخه دستی ویژه معلولین)، شرکت "ماکسیما اسپرت" تولید کننده ویلچرهای بسکتبال، شرکت " طنین پیک سبلان" تولید کننده توپ بوچیا، شرکت " آریا تارگت اسپرت"  تولید کننده تجهیزات تیراندازی برپا بود که تولیدات این شرکت ها در آن به نمایش درآمد.

 
 
کد خبر : ۴,۸۸۸
اشتراک در