۳ خرداد ۱۴۰۱ ۱۰:۳۰
هفتم خرداد ماه آخرین مهلت نام نویسی در انتخابات هیات رئیسه کمیسیون پیشکسوتان
 
علی اصغر هادیزاده، مشاور رییس کمیته ملی پارالمپیک در امور پیشکسوتان، هفتم خرداد ماه را آخرین مهلت نام نویسی در انتخابات هیات رئیسه کمیسیون پیشکسوتان اعلام کرد.
وی در گفتگو با روابط عمومی کمیته ملی پارالمپیک با اعلام این خبر گفت: با توجه به تصویب آیین نامه پیشکسوتان پارالمپیکی و با عنایت به مهلت قانونی برای تشکیل هیات رئیسه این کمیسیون، اطلاعیه ای به کلیه هیات های استانی ارسال و از افراد واجد شرایط دعوت شد تا حداکثر هفتم خرداد ماه نسبت به ارسال مدارک اقدام نمایند.
هادیزاده خاطر نشان کرد: انتخابات هیات رئیسه کمیسیون پیشکسوتان برای تعیین 12 عضو ( 9 نفر ورزشکار و 3 نفر داور و مربی) خواهد بود. در بخش ورزشکاران، افرادی که سن آنها بالای 50 سال باشد و حداقل در یکی از ادوار پارالمپیک صاحب مدال شده باشند و در بخش داوران و مربیان افرادی که سن آنها بالای 50 سال باشد و حداقل در یکی از ادوار پارالمپیک به عنوان داور یا مربی حضور داشته اند، می توانند نسبت به ثبت نام اقدام کنند.
مشاور رییس کمیته ملی پارالمپیک در امور پیشکسوتان افزود: افرادی که واجد شرایط ذکر شده هستند می توانند فرم مربوط به ثبت نام را از هیات های استانی سراسر کشور دریافت کنند و پس از تکمیل همراه با کپی کارت ملی و یک قطعه عکس از طریق تحویل به هیات استان، فدراسیونهای مربوطه، پست یا مراجعه حضوری به کمیته ملی پارالمپیک ارسال نمایند.
وی درپایان گفت: پس از اتمام مهلت ثبت نام و انجام بررسی های لازم و تایید نامزدها، انتخابات به منظور مشخص شدن 12 عضو هیات رئیسه این کمیسیون برگزار خواهد شد و اطلاعات تکمیلی در خصوص تاریخ برگزاری این انتخابات متعاقبا اعلام می شود.
 
 
کد خبر : ۴,۸۸۲
اشتراک در