۲۲ آبان ۱۳۹۳ ۰۷:۰۳
بازدید انجمن معلولین فنلاند از کمیته ملی پارالمپیک
گروه پنج نفره انجمن حمایت از معلولین فنلاند که در زمینه حمایت از معلولین جهان فعالیت دارد با دبیرکل کمیته ملی پارالمپیک ایران ملاقات کرد.



به گزارش روابط عمومی کمیته ملی پارالمپیک؛ انجمن حمایت از معلولین فنلاند که به دعوت از سازمان بهزیستی کشور به ایران سفر کرده است، چهارشنبه 21 آبان ماه با دبیرکل کمیته ملی پارالمپک ایران دیدار و گفتگو کردند.



 انجمن بین المللی فنلاند 1600 عضو دارد و تمام کارکنان این سازمان معلول هستند و با هدف از حمایت  معلولین جهان در زمینه های مختلف از قبیل برگزاری کلاس های آموزشی و اهداء کتاب ها و مجلات ورزشی به اعضاء خود در جهان فعالیت می کند و کاملا مستقل می باشد و هدف از سفر خود به ایران را  آشنایی با معلولین و سازمان بهزیستی و کمیته ملی پارالمپیک در زمینه ورزش و دیگر فعالیت های معلولین در ایران دانست و همچنین کسب تجارب ایران در زمینه ورزش معلولین که رشد قابل توجه ای در دنیا داشته است.



به گفته این انجمن؛ ما باید از تجربیات ایران در زمینه فعالیت بعضی از رشته از قبیل بسکتبال با ویلچر و تنس روی میز و رشته های دیگر استفاده کنیم، ایران کشوری است که توانسته در زمینه ورزش معلولین رشد قابل توجه ای پیدا کند.



کد خبر : ۴۸۷
اشتراک در