۲۱ آبان ۱۳۹۳ ۱۲:۵۷
عملکرد هفته پارالمپیک ارزشیابی شد
دبیرستاد اجرائی بزرگداشت هفته پارالمپیک در جلسه ای ضمن بررسی نقاط قوت و ضعف هفته پارالمپیک از تمامی اعضاء ستاد  و حامیان مالی و ارگان های مختلف  این مراسم تشکر و قدردانی کرد.


به گزارش روابط عمومی کمیته ملی پارالمپیک نشست اعضاء ستاد هفته بزرگداشت پارالمپیک امروز چهارشنبه 21 آبان ماه  در کمیته ملی پارالمپیک برگزار شد.



در این نشست دبیر ستاد هفته پارالمپیک ثبت 24 مهرماه بعنوان روز ملی پارالمپیک که توسط رئیس جمهور تایید  ودر تقویم سال 1394 کشور قرار گرفته است را به خانواده بزرگ پارالمپیک کشور تبریک گفت  واز تک تک اعضاء ستاد تشکر و قدردانی کرد.



علی اصغر هادی زاده در نشست اعضاء ستاد ضمن تقدیر  از حامیان مالی این مراسم و کمک مسئولین اجرایی مدارسه استثنایی و بهزیستی کشور به عملکرد برگزاری روز ملی پارالمپیک امسال در سالن دوازده هزارنفری تهران و نقاط ضعف و قوت این مراسم در سراسر کشور پرداخت.



 دبیر ستاد اجرایی هفته پارالمپیک در این نشست با پیشنهاد اعضاء ستاد از تغییر محل برگزاری هفته پارالمپیک از سال آیند خبر داد و گفت انشااله بتوانیم با کمک دیگر ارگان های دولتی مراسم بزرگداشت  هفته پارالمپیک  را با کیفیت بهتری در سراسر کشور  برگزار کنیم.

کد خبر : ۴۸۶
اشتراک در