۲۳ فروردین ۱۴۰۱ ۱۲:۲۴
بازدید دکتر قاضی زاده هاشمی از اردوهای تیم های ملی / تعامل با بنیادشهید برای حمایت ورزشکاران جانباز جوان
 
صبح امروز معاون محترم رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با دعوت کمیته ملی پارالمپیک از اردوی تیم های والیبال نشسته مردان، دو و میدانی و تیراندازی جانبازان و معلولین که در محل کمپ تیم های ملی فدراسیون در حال برگزاری است، بازدید کرد.
دکتر سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با همراهی خسروی وفا، رئیس و دکتر تابع، دبیر اجرایی کمیته ملی پارالمپیک و نیز اسبقیان و مظلومی روئسای فدراسیون های جانبازان و معلولین و نابینایان و کم بینایان از اردوی تیم های ملی والیبال نشسته مردان، دو ومیدانی و تیراندازی بازدید نمود.
در این بازدید کشفیا رئیس انجمن والیبال نشسته، بهمن رضایی سرمربی تیم ملی دو ومیدانی و اله کرمی سرمربی تیم ملی تیراندازی از نحوه برگزاری اردوها و تمرینات ملی پوشان توضیحاتی را ارائه کردند.

محمود خسروی وفا رئیس کمیته ملی پارالمپیک در بازدید امروز بیان کرد: ورزش معلولین بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی شکل گرفت و پس از دفاع مقدس، نام فدراسیون به ورزش های جانبازان و معلولین تغییر یافت. چندین سال است که در این حوزه فعالیت دارم. امروز ورزشکاران جانباز و معلول ما توانستند سفیران خوبی برای ورزش کشورمان در عرصه جهانی باشند.

وی همچنین گزارشی از روند ۴۰ ساله فعالیت ورزش‌های پارالمپیکی به معاون محترم رئیس جمهور ارائه کرد و افزود: امروز جانبازان هشت سال دفاع مقدس ما در عرصه فنی به ورزش این حوزه کمک می کنند و ما در تلاش هستیم تا با ورود جانبازان مدافعان حرم نیروهای جوان را وارد عرصه ورزش جانبازان و معلولین نماییم و به طور حتم با حضور آنها ورزش این حوزه با سرعت بیشتری پیشرفت خواهد کرد.

خسروی وفا عنوان کرد: خوشبختانه سال گذشته را بدون بدهی مالی پشت سر گذاشتیم که این از پشتوانه اقتصادی و حمایت ملی از ورزش پارالمپیک منشا می گیرد و همچنین توانستیم در دو رویداد پارالمپیک توکیو و بازی های پاراآسیایی جوانان نتایج درخشانی را بدست آوریم.

رئیس کمیته ملی پارالمپیک در پایان ضمن تشکر و قدردانی از حضور دکتر قاضی زاده، گفت: مسئولان نهاد های بین المللی ورزش پارالمپیک، کشور ایران را الهام بخش ورزش معلولین می دانند که این موضوع با اراده و تلاش ورزشکاران و مسئولان ما رقم خورده است و امیدوارم که با همراهی دولت و تعامل با بنیاد شهید و امور ایثارگران باز هم شاهد توسعه و موفقیت ورزش جانبازان و معلولین کشورمان در سطح بین المللی باشیم.

عکس: رضا جوشقانی 

 

مراسم  13

مراسم  11
مراسم  10
مراسم  9
 
 

مراسم  5
مراسم  4


مراسم  1

مراسم  12
 
 
 
مراسم  8
مراسم  7
مراسم  6


مراسم  3

 
کد خبر : ۴,۸۲۶
اشتراک در