۲۱ فروردین ۱۴۰۱ ۱۳:۰۵
نشست ستاد بازی های پاراآسیایی هانگژو ۲۰۲۲ برگزار شد؛
برای نخستین بار، معرفی معاون اجرایی بانوان کاروان
 
هفتمین نشست ستاد بازی های پاراآسیایی هانگژو ۲۰۲۲ با حضور نمایندگان فدراسیون های همکار در محل کمیته ملی پارالمپیک برگزار شد.
در این نشست که به ریاست محمود خسروی وفا برگزار گردید، بر اساس اعلام و مصوبه قبلی ستاد مبنی بر انتخاب معاون اجرایی بانوان کاوران کشورمان در بازی های پاراآسیایی هانگژو، مژگان نصیری زاهد، نایب رییس بانوان فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین برای تصدی این مسئولیت معرفی شد.
در بخش دیگر این نشست دکتر سعید سلگی، معاون فنی کمیته ملی پارالمپیک آماری در خصوص تعداد اعضای کادر فنی در رشته های مختلف ارائه نمود که مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد بر اساس سهمیه تخصیصی از سوی کمیته برگزاری بازی ها، آمار مذکور نهایی شود.
در ادامه، دکتر جلیل کوهپایه زاده، مدیر پزشکی و علوم ورزشی کمیته گزارشی کامل از انجام آزمایش های دوپینگ، تزریق دوز سوم واکسن، برنامه سنجش ورزشکاران طی شش هفته و تا پایان اردیبهشت ماه و نیز برگزاری کلاسهای آموزشی و مشاوره ای آنلاین، ارائه داد.
حجت الاسلام و المسلمین دکتر سید محسن حسینی مرادآبادی، مدیر فرهنگی کمیته ملی پارالمپیک نیز از برگزاری اردوهای دو فدراسیون جانبازان و معلولین و نابینایان و کم بینایان با همراهی مربی فرهنگی خبر داد و افزود که سایر فدراسیون ها در برگزاری اردوها با حضور مربیان فرهنگی هنوز اقدام نکرده اند.
 همچنین مقرر شد فدراسیون های همکار جهت بهره مندی از حمایت های کمیته در تهیه البسه تخصصی، نمونه های مورد تایید خود را تا پایان اردیبهشت ماه به کمیته ملی پارالمپیک ارائه نمایند.
 

جلسه  8
جلسه  7
جلسه  6
جلسه  5
جلسه  4
جلسه  3
جلسه  2
جلسه  1

کد خبر : ۴,۸۲۱
اشتراک در