۲۹ دی ۱۴۰۰ ۱۳:۴۸
مراسم رونمایی از سردیس طاهره طاهریان؛
خسروی وفا: بانوان باید سهم منصفانه ای در ورزش داشته باشند
 
مراسم رونمایی از سردیس خانم طاهره طاهریان و تقدیر از وی صبح امروز با حضور مسئولین ورزش کشور در محل آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برگزار شد.
به گزارش خبرنگار مهر، محمود خسروی وفا در مراسم رونمایی از سردیس طاهره طاهریان که امروز چهارشنبه برگزار شد ضمن قدردانی از رئیس کمیته ملی المپیک به پاس برگزاری این مراسم گفت: ورزش بانوان طی دهه‌های اخیر پیشرفت رشد زیادی داشته است.
وی تصریح کرد: نباید فقط شرایط امروز ورزشکاران در ورزش بانوان مورد توجه قرار داد. باید توجه داشت که در گذشته ورزش بانوان چه وضعیتی داشته و چه مسیری را طی کرده است.
خسروی وفا به نقش طاهریان در این مسیر اشاره کرد و یادآور شد: طاهریان یک نفر نبود، یک تیم بود، او از زندگی خود برای ورزش بانوان گذاشت. وی در حوزه پارالمپیک هم فعالیت‌هایی داشت و نتایج تلاش‌ها و برنامه‌های او ماندگار بوده است. خانم طاهریان فقط یک مدیر نبود، یک مادر نمونه هم بوده است.
وی تأکید کرد: بانوان باید سهم منصفانه ای در ورزش داشته باشند. بحث درصد نیست. بخش قابل توجهی از جامعه متشکل از بانوان هستند و باید به نسل مدیریتی آنها توجه داشت.
خسروی وفا گفت: من هدیه‌ای باید تقدیم کنم. از طرف کمیته ملی پارالمپیک خانواده خانم طاهریان را به زیارت امام رضا (ع) دعوت می‌کنم.
 

مراسم  6
مراسم  5

مراسم  3
مراسم  2
مراسم  1

کد خبر : ۴,۷۳۷
اشتراک در