۱۴ آبان ۱۳۹۳ ۱۰:۵۷
‏تبریک ‏سرتیب دوم سردار کاظم یزدانی به مناسبت افتخار آفرینی کاروان غدیر
سرتیب دوم سردار کاظم یزدانی، مسئول سازمان تربیت بدنی بسیج طی نامه ای موفقیت های ورزشکاران کاروان غدیر اعزامی به بازی های پاراآسیایی 2014 اینچئون را گفتند.

متن نامه به شرح زیر می باشد:

جناب آقای خسروی وفا
ریاست محترم کمیته ملی پارالمپیک

سلام علیکم، با صلوات بر محمد و آل محمد (ص) با احترام افتخار آفرینی کاروان ورزشی جانبازان و معلولان سرافراز کشورمان در رقابت های پارا آسیایی اینچئون و همت والای همه قهرمانان و مدال آوران عزیز را که با سرلوحه قرار دادن روحیه جوانمردی و اخلاق پهلوانی پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را بر سکوهای قاره کهن آسیا به اهتزاز در آورند، می ستایم و صمیمانه تبریک می گویم.

یقینا این موفقیت ها و درخشش چشم گیر ورزشکاران در بازی های آسیایی بار دیگر نشان داد که تلاش همه جانبه ای در ورزش ایران برای رشد و پیشرفت شکل گرفته است و بی شک این موفقیت ها بدون سرمایه گذاری و تلاش های شبانه روزی و مستمر مسئولان حاصل نمی شود.

خدا را شاکریم که در حال حاضر ورزش ایران با طی کردن مراحل موفقیت روز به روز در حال توسعه و تعالی است و نتایج کسب شده توسط ورزشکاران عزیزمان در اینچئون سند محکمی بر این ادعا و توانایی های جوانان این مرز و بوم است.

این افتخارات بزرگ را به جنابعالی و قهرمانان، مربیان، مدیران، سرپرستان و همه کسانیکه در این کار بزرگ نقش داشته اند تهنیت عرض نموده و سپاسگزاری می نمایم.

کد خبر : ۴۷۳
اشتراک در