۲۱ دی ۱۴۰۰ ۱۱:۱۶
نشست معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان با رییس کمیته ملی پارالمپیک؛
کلهر: هماهنگی سه جانبه وزارت و کمیته های المپیک و پارالمپیک در امور فرهنگی حوزه ورزش  ضرورت دارد
 
دکتر سینا کلهر، معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزیر ورزش و جوانان با محمود خسروی وفا، رئیس کمیته ملی پارالمپیک در محل این کمیته ملاقات کرد.
در این نشست که با همراهی دبیراجرایی، مشاور عالی و مدیران فرهنگی و روابط عمومی کمیته ملی پارالمپیک همراه بود، گزارشی از اقدامات فرهنگی انجام شده توسط کمیته ملی پارالمپیک ارائه گردید و کمیته ملی پارالمپیک برای کمک به وزارت ورزش جهت فراگیر شدن مجموعه اقدامات زیربنایی و عملیاتی در سطوح کلان تراعلام آمادگی نمود.
دکتر کلهر در این نشست اظهار داشت: در چهل سال گذشته فعالیت های چشمگیری توسط جمهوری اسلامی در حوزه فرهنگ انجام شده که اگر این فعالیت ها صورت نمی گرفت امروز با وضعیت اسفباری در مقابله با تهاجم فرهنگی روبرو بودیم و البته راضی کننده نیست و باید به دنبال حصول نتیجه باشیم. طبق بیانیه گام دوم انقلاب دیگر فرصتی برای آزمون و خطا باقی نمانده است.

 

جلسه

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزیر ورزش و جوانان خاطر نشان کرد: اقدامات فرهنگی باید به گونه ای پیش برده شوند که در ازای تلاشی که می شود، نتیجه لازم بدست آید. در این خصوص ضمن قدردانی از کمیته ملی پارالمپیک به سبب فعالیت های فرهنگی ارزشمندی که انجام داده باید به این نکته اشاره کنم که حاصل شدن نتیجه دقیقا همان اتفاقی است که در کمیته پارالمپیک روی داده و منجر به عمل فرهنگی شده و در حد بخش نامه و دستورالعمل باقی نمانده، مانند پایبندی به نماز و رعایت حجاب و ... که در ورزشکاران مشهود است.
وی در پایان افزود: برای کسب نتیجه بهترباید اقدامات فرهنگی به صورت هماهنگ انجام شود و در این خصوص وزارت ورزش و جوانان و کمیته های ملی المپیک و پارالمپیک می بایست به صورت یکپارچه عمل کنند.
 
 
کد خبر : ۴,۷۲۳
اشتراک در