۱۴ آبان ۱۳۹۳ ۱۰:۲۲
‏تبریک ‏سیدعبدالحمید احمدی به مناسبت افتخار آفرینی کاروان غدیر
سید عبدالحمید احمدی، مشاور عالی وزیر ورزش و معاون فرهنگی آموزش و پژوهش وزارت ورزش و جوانان طی نامه ای موفقیت های ورزشکاران کاروان غدیر اعزامی به بازی های پاراآسیایی 2014 اینچئون را گفتند.

متن نامه به شرح زیر می باشد:

جناب آقای خسروی وفا
رئیس محترم کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین

با سلام و احترام،
نگاه و رویکرد فرهنگی کمیته ملی پارالمپیک در انتخاب بارگاه معنوی علی بن موسی الرضا (ع) به عنوان محل بدرقه ورزشکاران و انتخاب نام "غدیر" برای کاروان ورزشی ایران در بازی های پاراآسیایی اینچئون کره جنوبی و همچنین تقدیم توفیق پیروزی های دلاورانه ورزشکاران معلول و جانباز به پیشگاه مقام معظم رهبری، نشان دهنده روحیه و منش فرهنگی جنابعالی و همکاران در مدیریت ورزش جانبازان و معلولین است که در جای خود موجب امتنان و تقدیر است.

همچنان که بهره مندی از ظرفیت حضور تاثیرگذار روحانی عالیقدر حضرت حجه الاسلام والمسلمین راشد یزدی و همراهی ایشان در انجام فریضه نماز جماعت و برگزاری جلسات اخلاقی، اهتمام در افزایش صددرصدی حضور بانوان محجبه در کاروان ورزشی و رعایت نظم و انضباط در مراسم افتتاحیه که هر بیننده ای را به تحسین وا می داشت و کسب رتبه چهارم بازی ها با 120 مدال طلا، نقره و برنز همراه با رعایت ارزش ها و منش پهلوانی در صحنه رقابت ها نیز در جایگاهی ارزشمند و قابل تقدیر و سپاس است.

توفیقات روزافزون جنابعالی را در جهت خدمت به جامعه ورزش کشور به ویژه ورزشکاران معلول و جانباز از خداوند منان خواستارم. امید می رود اینگونه اقدامات ارزشمند در حوزه فرهنگ ورزش و ورزش قهرمانی بیش از پیش در فعالیت های فرهنگی ورزشی همه فدراسیون ها مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر : ۴۷۲
اشتراک در