۱۴ دی ۱۴۰۰ ۱۰:۲۹
افتخار سربازی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را داشتم / یاد و نام سردار تا همیشه در دل های ما زنده است
 
سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر گفت: سپهبد شهید سلیمانی نماد مردانگی، ایثار، شجاعت و رشادت بودند و تا همیشه یاد او در دل و ذهن مردم ایران و جهان اسلام زنده است.
به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود فلاح سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین بیان کرد:افتخار داشتم در زمان خدمتم، سرباز سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بودم و از ایشان درس های زیادی گرفتم. سردار معنای کامل انسانیت بودند. ایشان برای عزتمندی اسلام در دنیا تلاش کردند و از جان خود گذشتند.
وی ادامه داد: سپهبد شهید سلیمانی نماد مردانگی، ایثار، شجاعت و رشادت بودند و تا همیشه یاد او در دل و ذهن مردم ایران و جهان اسلام زنده است.
فلاح افزود: سردار مطیع امر رهبر معظم انقلاب بودند و در کارهایشان خلوص نیت داشتند. ما هم باید با سرمشق قرار دادن ایشان، مطیع امر مقام معظم رهبری باشیم و در تمام کارهایمان خلوص نیت داشته باشیم و برای رضای خداوند کار کنیم.
وی اظهار داشت: ورزشکاران ما با ذکر نام سردار سلیمانی در مسابقات حاضر می شوند و مدال هایشان را به پاس قدردانی از زحمات ایشان و شهدا، به سردار تقدیم می کنند تا دین خود را به آنها ادا کنند و نشان دهند زحمات سردار و همرزمایشان برای مردم با ارزش است.
سرمربی تیم ملی در پایان گفت: سردار سلیمانی برای تمام مردم الگو هستند. ما هم باید مثل ایشان زندگی کنیم و با رفتار مناسب تلاش نماییم تا بتوانیم یک انسان کامل باشیم.
 
کد خبر : ۴,۷۱۶
اشتراک در