۲۸ آذر ۱۴۰۰ ۰۸:۵۶
ایفای نقش پررنگ‌تر روابط‌عمومی‌ها در مسوولیت اجتماعی قهرمانان
نشست کمیته مسوولیت‌های اجتماعی کمیسیون اخلاق ورزش کشور‌ با حضور مسوولان روابط عمومی‌های ارگان‌ها و برخی از فدراسیون‌های موثر ورزشی برگزار شد.
 
به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان در این نشست گفت: فعالیت‌های خیرخواهانه کمیسیون اخلاق در حوزه مسوولیت‌های اجتماعی ورزشکاران شایسته تقدیر است.
دکتر کاوه احمدی بر آمادگی مجموعه اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان برای ترویج هر چه بیشتر این فرهنگ و کمپین در حال اجرای «بازی را دست به دست کن» تاکید کرد.
همچنین در این نشست که با حضور رییس کمیسیون، روسای روابط عمومی‌های کمیته ملی المپیک، کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون فوتبال برگزار شد، حاضران بر توجه جدی‌تر به نقش و مسوولیت اجتماعی قهرمانان ورزشی در امور اجتماعی و خیریه‌ایی تاکید کردند.
حسین شریفی مسوول روابط عمومی فدراسیون فوتبال با اشاره به جایگاه فوتبال در بستر فعالیت‌های ورزشی و نقش فوتبالیست‌ها در این مهم گفت: بازی‌های تیم ملی فوتبال عرصه مناسبی برای ترویج فرهنگ نوع دوستی و خیرخواهانه است که در این مسیر فدراسیون فوتبال این آمادگی را دارد تا از این پتانسیل برای گسترش فعالیت‌های اجتماعی فوتبالیست‌ها با محوریت کمیسیون اخلاق و فعالیت‌های اجتماعی قدم بردارد.
او دیدار تیم ملی فوتبال ایران و عراق در 7 بهمن را فرصت مناسبی برای یک حرکت مردمی دانست و از آمادگی فدراسیون فوتبال برای انجام این مهم خبر داد.
فرهاد طلوع کیان، مسوول روابط عمومی کمیته ملی پارالمپیک نیز با بیان جایگاه و نقش موثر و سازنده ورزشکاران در فعالیت‌های اجتماعی در رشد و توسعه فرهنگ هم‌نوع‌دوستی، موضوع کمپین «بازی را دست بدست کن» را سازنده و با اهمیت توصیف کرد و بر همکاری همه جانبه کمیته ملی پارالمپیک برای کمک به این اقدام تاکید کرده و پیشنهاد ایجاد شرایط مناسب برای مراجعه حضوری خانواده ها را مطرح نمود.
حسین رامادان معاون روابط عمومی کمیته ملی المپیک نیز در این نشست با تقدیر از تلاش‌های کمیسیون اخلاق، تاکید کرد که کمیته ملی المپیک همچون گذشته برای پیشبرد اهداف اجتماعی در کنار کمیسیون اخلاق و قهرمانان ورزشی خواهد بود.
در ادامه رییس کمیسیون اخلاق با تبیین اهداف و برنامه‌های کمیته مسوولیت اجتماعی این کمیسیون بر ضرورت همگرایی همه ارگان‌ها و فدراسیون‌های ورزشی برای فرهنگ سازی در حوزه مسوولیت اجتماعی قهرمانان ورزشی، خواستار کمک بیشتر و بهتر مدیران روابط عمومی‌ها در این مسیر شد.
شایان ذکر است این نشست با محوریت «کمپین قهرمانان وزشی» برای جمع‌آوری اسباب بازی و اهدای آن به کودکان مناطق کم‌برخوردار برگزار شد و مسوولان روابط عمومی ارگان‌ها و نهادهای ورزشی بر توجه و توسعه محوری این کمپین و هم‌چنین بر اهمیت نقش و مسوولیت اجتماعی قهرمانان ورزشی و موضوع نیک اندیشی قهرمانان در حوزه مسوولیت‌های اجتماعی و اهداف خیرخواهانه تاکید کردند.
کمپین قهرمانان ورزشی با موضوع «بازی را دست به دست کن» اخیرا با همکاری مستقیم و موثر برخی از قهرمانان ورزشی و مشارکت اجرایی کمیسیون اخلاق ورزش، دیوار، الوپیک و خیریه‌های کودکان فرشته‌اند و علی‌ابن ابیطالب(ع) در حال انجام است که طی آن برای کودکان کم برخودار در صفحه divar.ir/bazi اسباب بازی جمع آوری می‌شود.
 
کد خبر : ۴,۷۰۸
اشتراک در