۵ اسفند ۱۳۹۲ ۱۰:۳۳
اردوى آمادگى والیبال نشسته در راه پاراآسیایى اینچئون
تیم ملى والیبال نشسته براى حضور در دومین دوره بازى هاى پاراآسیایى کره جنوبى 2014 و تکرار مقام قهرمانى دو رویداد مهم را پیش رو خواهد داشت، شرکت در مسابقات قهرانى آسیا در مشهد و حضور در رقابت هاى قهرمانى جهان در لهستان که پس از حضور در این دو دوره مسابقه مهم، مربیان تیم ترکیب تیم را براى شرکت در بازى هاى پاراآسیایى خواهند شناخت . اما تیم ملى والیبال نشسته در مسابقات قهرمانى آسیا در مشهد که فروردین ماه بر پا مى شود با ترکیبى از جوانان شرکت خواهد کرد . این مسابقات براى جوانان تازه به اردو دعوت شده حیاتى است و تیم هاى نخست این رقابت ها مجوز ورود در بازى هاى آسیایى را بدست خواهند آورد و تیم ایران على رغم قهرمانى در دورپیشین بازى هاى پاراآسیایى در محکى جدى در رقابت با رقیبان قرار مى گیرد .
پس از پایان لیگ والیبال نشسته از سوى هادى رضایى سرمربى تیم ملى والیبال، 21 والیبالیست به اردوى تیم ملى دعوت شدند، به گزارش روابط عمومى کمیته ملى پارالمپیک، بهمن رضایى با اعلام خبر دعوت از بازیکنان براى شرکت در اردوى آمادگى والیبال نشسته گفت: این اردو از 16 لغایت 23 اسفند ماه در تهران برگزار مى شود .
وى در پاسخ به ترکیب دعوت شدگان به اردوى ملى گفت: از مجموع 21 والیبالیست 10نفر از ترکیب تیم ملى در پارالمپیک لندن هستند و 11 نفر جوانان جویاى نام والیبال نشسته هستند که این فرصت را بدست مى آورند که شایستگى خود را به مربیان ملى نشان بدهند.

ترکیب صد در صد جوان درمسابقات آسیایى

هادى رضایى با اشاره به برنامه اى آماده سازى تیم ملى والیبال نشسته براى بازى هاى اینچئون گفت: تیم ملى در اولین گام از 27 فروردین ماه لغایت 5 اردیبهشت ماه سال نودوسه در مسابقات آسیایى در مشهد حضور دارد و قصد ما بر این است که تیمى صد در صد جوان به این مسابقات روانه نماییم و امید وارم این جوانان در نهایت بتوانند با اثبات آمادگى فنى خود در مسابقات جهانى هم بدرخشند .
رضایى پیرامون مسابقات جهانى لهستان گفت : مسابقه هاى جهانى از 20 خرداد لغایت 30 خرداد ماه سال آینده برگزار مى شود.
وى در پاسخ به شیوه انتخاب مربیان تیم ملى گفت :
تمرینات ملى زیر نظر على رضا معمرى، بهمن تاروردى زاده، فرید صائبى و على اخوان برگزار مى شود و سرپرستى تیم بر عهده على کشفیا خواهد بود، اما یقیناً در طول اردوهاى آمادگى از وجود مربیان دیگر نیز استفاده خواهیم کرد.
سرمربى تیم ملى والیبال نشسته در پایان با ابراز امید وارى از حضور درخشان تیم ملى والیبال نشسته در مسابقات قهرمانى آسیا، جهان و پاراآسیایى گفت : در نظر داریم اردوهاى متناوب را با حضور بهترین والیبالیست هاى نشسته ایران برگزار کنیم و اضافه کرد: برنامه و برگزارى این اردو ها براساس شیوه آمادگى تیم براى بازى هاى آسیایى و جهانى دوگانه است و نحوه همکارى با مربیان و استفاده از بازیکنان متغیر خواهد بود.

کد خبر : ۴۷
اشتراک در