۱۱ آذر ۱۴۰۰ ۱۱:۱۰
مجمع عمومی کمیته پارالمپیک آسیا به میزبانی بحرین برگزار شد
 
مجمع عمومی کمیته پارالمپیک آسیا با حضور ۳۲ کشور و به میزبانی بحرین برگزار شد .
این نشست همزمان با ایام چهارمین دوره بازی های پاراآسیایی جوانان طی روزهای نهم و دهم آذر ماه به میزبانی منامه و با حضور ۳۲ کشور از ۴۴ کشور عضو برگزار شد.
سخنرانی مجید راشد، رئیس کمیته پارالمپیک آسیا، سخنرانی اندرو پارسونز، رئیس کمیته بین المللی پارالمپیک، انتصاب ناظران، تایید دستور جلسه، تایید و ارائه نکاتی از صورت جلسه مجمع عمومی دوره گذشته، ارائه گزارش در خصوص اعضای جدید و تعلیق شده مجمع کمیته پارالمپیک آسیا، ارائه گزارش دو سالانه از بروزرسانی برنامه استراتژیک، ارائه  گزارشات مالی و بررسی پیشنهادات از جمله برنامه های روز نخست این مجمع بود.

در بخش ارائه نظرات، خسروی وفا، رئیس کمیته ملی پارالمپیک ایران نیز ضمن قدردانی از مهمان نوازی میزبان و تلاشهای صورت گرفته برای برگزاری این مسابقات، ابراز امیدواری کرد که در رویدادهای آتی  مشکلاتی که در زمینه ایاب و ذهاب، برنامه تمرین و مسابقات و ...این دوره از بازی ها وجود داشت، مرتفع شود.

در روز دوم نیز از برگزاری بازی های پارالمپیک توکیو ۲۰۲۰ و بازی های پاراآسیایی جوانان بحرین ۲۰۲۱ ، ونیز رویدادهای  پیش رو نظیر بازی های پارالمپیک زمستانی ۲۰۲۲، بازی های پاراآسیایی هانگژو ۲۰۲۲، بازی های پاراآسیایی جوانان ۲۰۲۵ و سایر رویدادهای آتی گزارشهایی ارائه شد.
کد خبر : ۴,۶۳۲
اشتراک در