۷ آذر ۱۴۰۰ ۰۹:۴۰
آماده شدن کلیه استادیوم های برگزاری مسابقات/ بهبود زیرساخت برای دسترسی افراد دارای معلولیت

جشن صد روز تا شروع بازی های پارالمپیک در در استادیوم زیبای ورزش های آبی چین برگزار شد. رئیس کمیته برگزاری بازی ها در این مراسم اعلام کرده است که تمام استادیوم ها و مکان های برگزاری بازی ها کاملا آماده بهره برداری است. او همچنین ادامه داد: ما توانستیم با حمایت دولت چین رویکردی فراگیر و مطابق با محیط زیست اتخاذ کنیم و برای بازی ها آماده شویم. به علاوه در طول این فرآیند از تمام فرصت ها برای افزایش مشارکت افراد دارای معلولیت، آگاهی اجتماعی در خصوص معلولیت، حراست از حقوق آنها و ایجاد یک جامعه فراگیر استفاده کردیم.

اندور پارسونز، رئیس کمیته بین المللی پارالمپیک، هم طی یک پیام ویدئو گفت: تمام استادیوم ها آماده شده اند و همه برنامه ها در زمان  مقرر انجام شده است، و مقامات چین آماده برگزاری بازی ها هستند. این بازی ها نشان خواهند داد که چگونه بازی های پارالمپیک در سطح جهانی توسعه پیدا کرده اند. بعلاوه این بازی ها به اندازه بازی های تابستانی ۲۰۰۸ تاثیر گذار خواهند بود.

این بازی ها توانسته میراث بسیار مهمی برای افراد دارای معلولیت در چین به جای بگذارد. این بهبود و تغییرات در بخش های زیر انجام شده است: 

-خیابان ها و جاده ها

-حمل و نقل عمومی

-ساختمان ها

-وبسایت های اطلاعات عمومی

-پلتفرم خدمات دسترسی هوشند

-صندلی های ویژه افراد دارای معلولیت در استادیوم ها

-ورودی های قابل دسترس برای افراد دارای معلولیت 

 

کد خبر : ۴,۶۲۱
اشتراک در