۱۷ مهر ۱۴۰۰ ۲۰:۴۴
پیام وزیر ورزش و جوانان به مناسبت فرا رسیدن چهاردهمین گرامیداشت هفته پارالمپیک
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان ،دکتر سید حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان، به مناسبت گرامیداشت هفته پارالمپیک پیامی صادر نمود.

در متن این پیام آمده است:

"پروردگار متعال را شاکریم امسال هفته پارالمپیک را در شرایطی جشن می گیریم که با "توکل" و "تلاش" در بازی های پارالمپیک توکیو۲۰۲۰ به "افتخار" رسیدیم.
قهرمانان پارالمپیکی ایران عزیز اگر چه به اصطلاح، "معلول" هستند ولی در واقع، "علت" شادی مردم شدند.
معلولیت یک فرصت است تا معلولان به نوعی دیگر برنده شوند. برنده شدن در عرصه ای همچون ورزش و مقوله سلامتی که در معلولان به ظاهر یک نقص است، ارزش دوچندان دارد. از همه وزارتخانه ها، دستگاه ها، سازمان ها، تشکیلات دولتی و غیردولتی و یکایک ملت بزرگ ایران با نگاه ملی و انسانی برای تحقق شعار هفته پارالمپیک ( تحرک، توانمندی و افتخارآفرینی ) درخواست همدلی و مساعدت دارم.
امسال برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا نمی توانیم همچون گذشته، بدون محدودیت و با اجتماع چند هزار نفری در کنار هم هفته پارالمپیک را جشن بگیریم. اما لازم است در اقصی نقاط میهن عزیزمان حتی الامکان به اجرای برنامه های مختلف حضوری بپردازیم و تلاش کنیم تا کاستی ها را با فعالیت های مجازی پوشش دهیم.
تقارن ایام مبارک ماه ربیع الاول و آغاز هفته پارالمپیک ( ۲۴ – ۱۸ مهر ماه ) به ویژه روز ملی پارالمپیک مصادف با ۲۴ مهرماه را به همه پیشکسوتان، قهرمانان، ورزشکاران، مربیان، داوران و مدیران عرصه ورزش های جانبازان، معلولان و نابینایان و دست اندرکاران خدوم ورزش های پارالمپیکی تبریک عرض می کنم.
امید دارم کشورمان در ورزش های پارالمپیکی همچنان روزهای خوبی را پیش رو داشته باشد."
 
سید حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان – مهرماه ۱۴۰۰
 
 
کد خبر : ۴,۵۴۷
اشتراک در