۲۷ شهریور ۱۴۰۰ ۱۱:۴۸
رونمایی از شعار بازی های پارالمپیک زمستانی پکن ۲۰۲۲؛
" با هم برای آینده ای مشترک "
 
روز گذشته کمیته برگزاری بازی های پکن ۲۰۲۲ طی مراسمی در موزه پکن از شعار این بازی های رونمایی کرد. 
کمیته برگزاری بازی ها در فاصله ماه می تا سپتامبر ۲۰۲۰ با اعلام فراخوانی که به دانشگاه های سرشناس چین، توانست ۷۹ شعار دریافت کند که از میان آنها یازده شعار برتر به کمیته های بین المللی المپیک و پارالمپیک ارسال شد.
در نهایت و با نظر کمیته های بین المللی المپیک و پارالمپیک، شعار " با هم برای آینده ای مشترک" انتخاب شد. این شعار نشان دهنده اتحاد جهانی ، تلاش جمعی، ارزش ها و چشم اندازهای جنبش المپیک و پارالمپیک است و تلاش برای رسیدن به آرامش، پیشرفت و جامعه ای فراگیر را به نمایش می گذارد.
افزون بر این، کلمات این شعار نیازهای مشترک بشریت و نیاز به همکاری برای رسیدن به آینده ای بهتر در ایام همه گیری ویروس کرونا را در دنیا بیان می کند.
مسئولین کمیته برگزاری بازی های پارالمپیک زمستانی پکن ۲۰۲۲ در خصوص شعار بازی های گفته اند: این شعار نمایانگر اطمینان و اراده است و نقش مهمی در ایجاد اتحاد و تشکیل جامعه ای متحد برای غلبه بر چالش های جهانی ایفا می کند. 
بر اساس اعلام کمیته برگزاری بازی ها، ساخت استادیوم های ورزشی این رویداد در پایان سال ۲۰۲۰ به پایان رسیده اما فرآیند آماده سازی بازی ها همچنان در جریان است.
علاوه بر این، رویدادهای آزمایشی این بازی ها نیز در ماه های فوریه و آوریل با موفقیت به پایان رسیده و سایز رویدادهای آزمایشی نیز طبق برنامه ریزی های انجام می شود.
بازی های پارالمپیک زمستانی پکن ۲۰۲۲، از ۱۲ تا ۲۲ اسفند ماه سال جاری برگزار خواهد شد.
 
کد خبر : ۴,۵۰۶
اشتراک در