۱۳ شهریور ۱۴۰۰ ۱۷:۳۷
بازی های پارالمپیک توکیو ۲۰۲۰؛
رضایی: بازیکنانم عالی بودند
 
سرمربی تیم والیبال نشسته ایران پس از قهرمانی در پارالمپیک توکیو با ابراز خرسندی از کسب طلای رقابت‌ها گفت بازیکنانش عالی ظاهر شدند.
هادی رضایی گفت: تیم ما بازی خوبی انجام داد. ما درنظر داشتیم تا بدون حتی یک ست باخته قهرمان شویم که این اتفاق نیفتاد اما از نتیجه راضی هستیم و خوشحالم که تیم به مقام قهرمانی رسید.
وی ادامه داد: جمع بندی فنی باید بعدا انجام شود اما به هر حال حریفان ما نیز دنبال برد هستند و مقابل ایران جدی تر ظاهر می شوند.
رضایی تصریح کرد: بچه ها خیلی خوب کار کردند ست سوم کمی افت کردیم و نتیجه را واگذار کردیم اما برگشتیم و جبران کردیم.
سرمربی تیم والیبال نشسته ایران در پاسخ به اینکه آیا از مجموع عملکرد تیم راضی است، ادامه داد: اگر یک ست را نمی باختیم به چیزی که می‌خواستیم و برنامه داشتیم میرسیدیم. اما خوشحالم از این مدال و تکرار قهرمانی.
وی در پایان از زحمات مسئولان و همه بازیکنان در راه آماده سازی تیم و حمایت‌های انجام شده تشکر کرد.
داوود علیپوریان هم پس از قهرمانی در پارالمپیک ٢٠٢٠ توکیو درباره مسابقه فینال گفت: بازی خوبی بود هرچند یک ست را از دست دادیم اما بازیکنان خوب کار کردند و توانستیم قدرت والیبال نشسته ایران را به حریفان نشان دهیم.

وی افزود: هر چند ما از ابتدای رقابتهای آقای گلستانی یکی از بهترین بازیکنان تیم را بدلیل آسیب دیدگی از دست دادیم اما جایگزین‌ها هم خوب بودند و بازی های خوبی را انجام دادیم.

کاپیتان تیم ملی والیبال نشسته ایران تصریح کرد: تیم ملی ایران این هفتمین طلایی است که در پارالمپیک کسب میکند و از این جهت رکورد و افتخاری است که امیدواریم قدر زحمات بچه ها دانسته شود.

کد خبر : ۴,۴۷۶
اشتراک در